2010年6月23日 星期三

百厭姐弟

小時候既我好鍾意跳阿爸阿媽張床, 彈下彈下當彈床咁跳, 超級開心!!  大個之後, 我其實係好憎彈簧床, 每次去旅行都瞓得差就係因為佢!  我非常醒瞓, 搖搖下咁真係成晚眼光光, 所以, 而家屋企既所有床都係用椰棕, 簡直係木板咁堅硬呀!  雖然係咁, 都無損小慈小明爬上我地張床玩既意慾, 明明都彈唔起架啦, 佢兩個都鍾意係大床度跳 @.@


弟弟早兩日都仲係 up up up 咁要我地幫佢爬上床, 今日已經自己黎


小明最鍾意跟風, 小慈做咩佢又跟住做咩, 兩個拉高件衫露肚臍真係笑瓜我 :DDD


弟弟扮暈中~~ 睇見佢兩個玩得咁開心都有少少想買張細彈床佢地玩 


小慈係一個好稱職既家姐, 每朝早既 morning call 聲音係:

小慈: "弟弟~~~ 擦牙喇!  快 d 黎!  你頭先飲完奶奶要擦牙架, 過黎呢度!"
弟弟: "No~~~~~~"

又有時

小慈: "紅色, red, 擺邊度呀?"
弟弟: "........"
小慈: "叻仔喎!  岩呀!  好叻呀你!

之後送小慈返學, 每日返學都會行相同既路, 我通常都會教小慈 "擔天望地" 留意身邊既人事物, 講得最多既係天氣, 其次就係觀察其他人, 如有個小朋友仲係爛瞓豬俾爸爸揹住返學... 久而久之, 小慈都會將佢既所見所聞同我分享 :)


上學途中對面馬路有幾棵唔同高度既樹, 小慈已經將佢地命名為 "爸爸樹", "媽媽樹", "小慈樹", "弟弟樹" 同埋 "姐姐樹", 人人有份永不落空


第一次命名時我已經覺得小慈好攪笑, 諗住佢隨便講下, 第二次見到, 佢又好興奮咁叫我望下我地既 "家人樹", 今日佢又記起叫我望下

小慈: "媽媽!  我地 d 家人樹呀!"  獨自陶醉ing.... 

再話: "媽媽, 肥左呀你!  睇下你開曬花咁!" :)

笑死我喇 :DDD

沒有留言:

張貼留言