2010年6月12日 星期六

奇蹟~~

 戰戰兢兢咁請小慈換衫上第 2 堂畫班, 又係個三幅被.... 

小慈: "我想同媽媽一齊上畫班!" 

我 (堅定不移地): "媽媽咪應承左你坐遠少少囉!?  拿拿拿~~ 唔好喊呀!  你要學習勇敢 d 架!"

小慈忍住眼淚: "我想玩保齡球呀!"

我: "得!  上完畫班就去玩保齡球!"


入到課室, 攪笑兩姐妹已經到左, Miss Wong 未到, 我先安頓小慈, 今次帶左支粗鉛筆同埋新擦膠俾小慈起稿用, 小慈似乎好滿意, 跟住我就坐另一張枱, 今次小慈背對住我, 突然同我講....

小慈: "媽媽, 我今日好勇敢冇喊呀!"

我: "叻叻!!  我既小慈最乖, 俾 2 隻手指公你!"   (暗自歡喜)


Miss Wong 黎到吩咐小慈油藍天白雲, 係藍天白雲, 所以個天空係藍色, d 雲係唔駛油既, 跟住草地就要好似寫好多個 1 字咁油, d 草先會生動!  小慈埋頭苦幹, 見佢真係好努力!  油咁大幅畫怕且我都會手軟, 小慈又突然擰轉頭同我講

"得喇, 媽媽!  你係課室出面等我啦!"

我以為我聽錯!!  望下個鐘仲有 15 分鐘落堂, 我即刻把握呢個機會同小慈 confirm 多次 " 媽媽出去等你" 即刻 piss~~~~~~~  

出到門口我好似打劫完銀行咁, 個心跳得幾快呀 ^^


呢個世界真係有奇蹟架!  只要誠心禱告, 神真係會應許, 多謝神 ^8^

你睇小慈笑到咁!  錫晒你呀, 乖女!!  你既表現真係令到媽媽好驚喜, 連 Miss Wong 都估唔到, 所以獎左 2 個貼紙俾你 ^8^


小慈已經起稿, 下堂幫 Hello Kitty 上色


加油呀, 小慈!  你得既!

沒有留言:

張貼留言