2010年6月25日 星期五

弟弟 19 個月大 -- 14 隻牙

1 歲 7 個月喇!!  吽左好耐既上顎犬齒終於冒出頭來, 2 隻一齊出, 白色一點尖尖地成隻魔鬼仔咁, 下顎個兩隻犬齒就仲係腫腫地未出世, 加加埋埋而家已經出左 14 隻牙仔 :D


唔知係咪因為出牙, 弟弟好惡死, 一不如意就會打人, 掉玩具, 有時仲係無端端都打人!!  不過佢唔算係好大力好快好狼死個隻, 有一次佢舉起手作勢想打時俾我喝止住, 咁弟弟就改變方向轉打 cushion, 態度唔好, 所以我鬧到佢飛起, 咁佢又必然大喊, 通常數 10 聲佢就會收, 問番佢知唔知錯又話知 (連 "知道" 都識講呀!), 叫佢 say sorry 摸番錫番又會做, 好似好乖仔好後悔咁, 仲有古古惑惑學識扮野, 每逢佢攪攪震時我地 stop 佢叫 no, 弟弟會望住你, 雙眼突然閃令令好似發現左 d 咩新野咁然後講: 

"爸爸 Hello~~ 媽媽 Hello~~" 

跟住走去搵小慈咋咋帝帝分散我地既注意力, 真係 bear 左一聲   @.@

佢又試過死扭一樣野我唔想俾佢, 佢即喊, 好啦, 都要收聲先俾佢架, 點知佢唔肯仲喊得大聲 d, 於是我走入房唔睬佢, 佢又跟住黎喎, 入到房 repeat 多次又係喊咁我又走番出廳, 佢又死跟, 呢次係喊得最耐既一次, 訓練有素我冇動氣, 有時望住佢喊得好盡情, 擘到個口大到可以塞個雞包仔入去個樣我仲覺得好可愛 ^^


學野好快呀, 岩岩教佢 "bread 包包" 轉頭就學識仲活學活用, 仲有 water 水水, hot 熱熱, raining 落雨... 冇計啦, 工人姐姐教佢好多英文, 咁我就要用英文教中文為免佢混淆!

終於識講個 "要" 字, 仲係咬字好正個隻, 講完要仲搭多個 please 俾你, 幾有禮貌呀!

考佢觀察力, 屋企有塊 pooh pooh 地墊, 我用膠圈圈住 pooh pooh 頭同佢講 pooh pooh, 再問佢 where is flower?  弟弟已經好醒咁自己攞個膠圈去圈住朵花, 跟住叫佢圈咩都識搵, 弟弟肯即時模仿, 即時表演呢一點真係叻過當年小慈好多!

叫 Mickey 做 Minnie, 叫 Minnie 做 Mi Mi, 弟弟真係好爆笑, 小慈當年叫 Mickey 做 Kitty 都好攪鬼

識分 big and small, 有兩個一樣大既波, 弟弟會講 two ball ball

最鍾意車, 每次抱佢出街都不停要我望馬路既車, 識得分辨 bus, taxi, minibus, car

手眼協調都唔錯, 識得配對形狀顏色, 屋企有個 shaker 6 個不同形狀弟弟已經識自己入晒, 百法百中快而準!  玩切生果幫佢瞄準就一定切到仲好大力, 揸刀姿勢則有待改善

學識 open and close, 會自己開手合手咁玩, 有時爸爸坐梳化佢會專登走去擘大爸爸個大脾自己走入去又走出黎, 當爸爸對腳係閘咁玩 open & close

扭抱時要佢講 "媽媽抱抱弟弟", 講到變左 "媽媽蒲煲梯梯", 成隻鬼佬學廣東話咁 :DD

最鍾意食野, 5 分鐘前飲完 240 ml 奶奶, 可以再飲 BB 麥精 / 食晒成盒魚仔餅 / 半包童星點心麵 / 1 個迷你菠羅包 or 腸仔包.... 由朝食到黑但又唔見佢肥喎?!  

都有試過飲奶飲剩 50 ml 唔想飲, 工人姐姐話佢曳曳, 咁又大喊啦, 姐姐唔睬佢行開左, 弟弟就入房搵我淚眼汪汪好可憐咁, 我咪問佢做咩喊?  攬住佢時發現佢個肚仔硬硬地?!  衰仔原來收埋左支奶係件衫入面!!!  真係想笑但我又要扮嚴肅, 費事佢以為我鍾意佢咁, 於是我攞番支奶出黎問佢, 做咩唔飲奶奶呀?  弟弟答我: "No 奶奶~~~ Bye bye~~"  佢唔想食係冇人逼到佢既!


今日朝早 8:00 am 已經攞住咁大條餅條, 轉頭食晒


最令我心痛係呢個月弟弟狂俾蚊咬!  成腳都係蚊爛仲要腫晒變豬蹄, 醫生都睇左 2 次呀!!  咩蚊片蚊香蚊貼花露水都用過晒, 最有效既方法都係關窗開冷氣


我已經 2 個星期冇開過窗喇, 真係怕怕!!

沒有留言:

張貼留言