2010年6月26日 星期六

畫班第 4 堂

星期六, 小慈知道唔駛返學就要上畫班, 已經好接受到自己去學畫畫, 仲識催我快 d 行就黎遲到 Miss Wong 等緊!  我估令佢接受畫班既其中一個原因係冒險樂園, 仲因為冒險樂園而學識初步加減數, 而家每次一出畫班課室門口展示完佢既傑出之後就會問我攞 coins, 佢最鍾意玩冒險樂園既保齡球, 要 5 個 coins, 跟住就最鍾意玩扑傻瓜遊戲, 要 4 個 coins, 而每次我只會俾 10 個 coins 佢玩, 咁淨番 1 個 coin 點算呢?  哈~~ 小慈係會走遍全場去搵邊個遊戲要只需要 1 個 coin 而佢又想玩既 :D


Hello Kitty 已經係第 2 幅完成既作品, 背景油單一隻色去左半支蠟筆


呢隻係一隻熟口熟面既公仔, 小慈好堅持佢係一隻狗?!  我真係唔識


開心就好了!

沒有留言:

張貼留言