2010年5月8日 星期六

小慈 K1 下學期學校旅行

尋日落狗屎落到冇晒心機, 於是夜晚同小慈一齊祈禱希望天父收埋 d 雨雲俾番個太陽伯伯我地, 嘩~~~  真係神蹟呀!  今朝一起身真係天朗氣清, 多謝天父!!  於是我地一家 5 口齊齊出發了 ^^


小慈話一定要帶埋爸爸, 弟弟同埋工人姐姐去旅行, 今日既目的地係元朗


搭車必定瞓覺既弟弟, 瞓左都緊握扶手, 幾乖


今次旅行交左俾旅遊公司負責會去好多景點


第一站就係去參觀恆香老婆餅廠


新鮮熱辣老婆餅, 小慈話都係鍾意菠蘿包多 d


第二站 -- 錦田鄉村俱樂部


一入去小慈已經俾檔金魚吸引左


錫到佢燶既爸爸點會唔俾佢玩


弟弟苦等小慈不果, 終於係要出去搵家姐


小慈都撈到好多條, 不過我地摸完一輪抽晒水, 就會將 d 金魚俾番魚檔


引晒成班同學仔一齊摸金魚


又要驚又要摸開心到飛起

玩完金魚就周圍行下, 呢度好大, 好耐冇見過荷花池


叫弟弟摸下個大樹菠蘿


衰仔摸摸下錫左個菠蘿一啖!!


雖然呢度叫鄉村俱樂部, 但我覺得呢度好似農場, 去賓尼兔樂園餵兔仔先~~


呢隻松鼠唔 show 人仲要跑得超快, 弟弟紥晒馬咁餵佢, 好攪笑呀!


山羊仔, 弟弟好鍾意佢


望到眼甘甘


弟弟好大膽, 佢又想埋去錫隻山羊, 好在隻山羊避開左 @.@  老師都俾佢嚇親, 話佢其實係唔識死


向大草地進發!!


唔記得帶個波俾小明踢下添, 佢識講 kick the ball 架!


小慈最鍾意玩 Bouncy Castle


$20 / 10 分鐘, 不過小慈應該玩左半個鐘以上


跳到成身汗底衫都濕晒連辮都甩埋


唔好話跳, 弟弟係草地散步都出晒汗!  今日真係好熱


創舉!!!  小慈俾左個驚喜我地, 導遊姨姨請小朋友出去唱歌, 小慈竟然舉手出去唱 Happy birthday to you, 真係估唔到佢會咁做!


第三站 -- 荃灣熊貓酒店食 buffet


不過我地太攰, 弟弟又開始扭眼瞓, 所以我地冇去第四站既嶺南之風公園, 提早結束行程返屋企瞓覺~~


呢個係小慈班主任郭老師, 校長話如無意外而家呢兩位老師都會跟到小慈畢業, 太好了 ^^



沒有留言:

張貼留言