2010年5月8日 星期六

小慈 K1 課室

今日參加小慈學校旅行, 等候出發期間我梗係把握時間周圍影下相, 了解小慈平日既學校生活!!  呢兩位同學仔叫許樂瑤 & 馮英倫, 佢地好攪笑地見我影相就話要同恩慈一齊影, 由 N1 上 K1 都係呢班同學, 佢地感情已經好好, 你叫下我, 我又叫下你, 好不親熱!  有 d 仲連我係恩慈媽咪都知, 好叻呀!


學校呢個月既專題研習主題係 "健康生活", 由教有益健康既食物開始, 主題網入面, 小慈有提出西蘭花係蔬菜類既一種


我有份貢獻肉類既圖片架


小慈既圖工


我估呢幾舊係包類 :D


3.2.1 健康餐盒


小慈既餐盒, 佢鍾意食牛扒意粉


講完飲食, 就到健康既生活習慣和運動, 專題研習好抽象, 好難做架, 老師加油!


Yeah!  呢個就係我想影既 "飲食龍虎磅"


小慈係學校食飯真係叻左!  見唔見到午餐佢食第 1 呀!?  隔一日既早餐就食第 4 ^^  基本上個龍虎磅日日都有佢個名, 當然小慈既食量係比其他同學少 d 啦, 老師話佢最鍾意食壽司 & 饅頭, 每次都會好快食完仲舉手添食添 :DDD


呢個就係我每個星期都好有壓力既 "新聞分享", 不過老師話恩慈講得好好


講挪亞方舟既故事, 小慈連 "彩虹之約" 係咩都知, 勁呀!


小慈舊年已經識背主禱文


集體畫, 中間紅色個兩個英文字係 K1


呢幅太陽係小慈油顏色既,  我覺得好靚呀!


大開眼界~~

沒有留言:

張貼留言