2010年5月12日 星期三

大力水手

買左件大力水手夾衣俾弟弟, 真係快高長大呀佢, size 90 都係 just fit 咋! 唔知夾衣同其他衫一唔一樣計法呢?  小慈由 3 歲到而家都係著緊 size 90 既衫咋喎, 女真係抵養!  


弟弟係唔係好嬌俏呢?


今晚攞番 d 收埋左好耐既玩具出黎, 呢個其實係一個 3 合 1 既射波組合, 有足球 / 保齡球同手球玩, 只可惜我地想教弟弟玩既時候, 佢完全當左呢個係帳蓬, 成個人呢左入去


仲要不知幾自在完全唔打算出黎, 攪到小慈想玩都冇得玩, 就算用波掟佢, 弟弟都當我地同佢玩仲識得用個 cover 黎防禦, 吹到 bear bear 聲呀 @.@


最後用佢至愛既兩個足球先可以引蛇出洞, 都唔明 d BB 點解咁鍾意穿山洞!


本來今晚好開心, 不過俾我見到弟弟面上面有 2 粒大蚊爛!!!  跟住左手隔肋底再多 6 粒!!!!!  層層疊疊, 每粒都成個 1 毫子咁大, 我真係肉都赤埋, 嬲到我死!!!! @%&$%^$@

 

工人姐姐話係瞓晏覺時咬, 應該係同一隻蚊所為, 有咩理由開住風扇都吹唔走隻衰蚊架!!  激到我即刻開蚊機, 又倒左半支花露水去小慈小明 d 床舖被褥上面!!  


夏天都未正式黎 d 蚊已經咁猖獗, 可能要買蚊脹俾弟弟瞓覺至得!

沒有留言:

張貼留言