2010年5月11日 星期二

戒指

每晚同小慈講完故事, 我都會陪佢爬上上格床瞓覺, 由初初佢一定要我瞓佢隔離, 到而家只要求我企係旁邊陪佢, 不過都會要我拖住佢, 好痴纏咁架!  今晚當佢拖住我時, 小慈摸到我隻戒指問我咩黎?


我: "呢隻係戒指黎架, 你大個女第時搵到個老公結婚, 好似媽媽叫爸爸做老公, 爸爸叫媽媽做老婆, 結左婚就可以戴戒指架喇"

小慈: "第時我個老公就會俾戒指我架喇?"

我: "係呀, 你同你老公就會一齊住, 有自己既屋企..."

小慈面色有變仲開始眼紅....

我: "做咩呀, 小慈?"

小慈: "我要好多人一齊...."

我: "咩野好多人一齊呀?"

小慈: "我要媽媽爸爸弟弟同埋姐姐...."

我: "啊~~ 你唔要同老公 2 個人住呀?  好啦, 將來我地一家人一齊住啦!"

小慈: "嗯~~"  


終於好滿意咁合埋眼瞓覺!  媽媽覺得你好可愛呀小慈 ^8^


傻妹, 你而家細個梗係唔想離開媽媽啦, 過多十年八年, 好快就同男朋友仔拍拖去街, 不過媽媽今晚聽到你咁講都好開心 ^^



沒有留言:

張貼留言