2010年5月5日 星期三

老師的話

星期一放工返屋企, 小慈同我地講聽日要帶保齡球同埋保齡球樽返學校, 我問小慈帶返去做咩架?  佢話分組要好多個保齡球樽先可以玩遊戲, 但我搵晒成個書包, 手冊, 通告袋, 都冇見到老師通知話要帶野返學校, 平時佢地上堂要 d 咩都會出通告叫我地家長配合架麻, 今次冇喎!!


星期二準備返學時, 我再問小慈係咪要帶保齡球返學?  佢話係, 仲話要交俾陳老師, 於是, 半信半疑既情況下我就帶左袋保齡球玩具返學, 最多唔岩就即刻羅走!  

返到學校, 見唔到陳老師冇得對質, 於是我就將袋保齡球交俾當值既老師, 略略解釋下, 當值老師問我小慈平時講野真唔真?  我話真架, 唔係就唔會帶返黎啦!  於是佢就幫手收起, 等左全日老師又冇打電話搵我喎, 夜晚我地返屋企小慈又已經瞓左, 問工人姐姐有冇攞番袋保齡球返黎?  姐姐又話 no, 我真係滿腹疑惑既呢.....


星期三送小慈返學, 終於見到陳老師, 謎底亦都解開!!!   

陳老師話呢個月既主題係健康生活, 小慈已經學識左咩叫有益既食物如: 飯麵係五殼類, 芝士係蛋奶類, 油鹽糖要食好少, 亦都學識左咩野係運動, 睇電視就唔係運動既一種, 分組活動時講開保齡球都係運動, 陳老師就問小朋友邊個屋企有保齡球?  有 4 個小朋友舉手, 不過恩慈係冇舉既!  咁老師就請屋企有保齡球既就帶番黎, 都係輕輕帶過一句, 但最終只係得恩慈一個真係有帶!  舉手個 4 個都冇!!  因為恩慈有帶保齡球所以全班小朋友都有得玩, 陳老師都諗住冇人帶先出通告, 而家已經唔駛出, 恩慈真係好叻  :)


整個對話都係當住小慈面講, 陳老師一讚完小慈, 小慈自己都有補充話:


"媽媽, 我返學好認真架!"  :DDDDD


小慈咁講真係好攪笑!  

我: 係呀, 返學要好留心架, 專心聽老師講野返黎講俾媽媽聽!

小慈: 我知道架勒, 媽媽!


媽媽真係好開心, 小慈你真係好乖好留心好認真返學!!  學習態度超級好!!  媽媽俾 10 個 叻你 ^8^

沒有留言:

張貼留言