2010年5月9日 星期日

慶祝母親節 @ 圓方

一年一度母親節, 小慈係學校整左好多禮物仔送俾我


 呢個係手飾盒, 前後都有小慈印畫, 仲有一條佢穿既手鍊


小慈話條海豚游水游到出汗


仲有畫左我個樣, 好好笑


我的兩個小寶貝!!  媽媽有你地已經係最好既禮物~~


今日約左爺爺嫲嫲姑媽姑丈昊昊一齊去圓方慶祝母親節, 去得圓方, 好記性既小慈又點會唔去溜冰?  一人一隻企鵝仔


弟弟冇得玩, 摸下隻企鵝已經好開心


睇住弟弟我都冇得玩, 不過小慈開心就得啦!


企鵝仔真係好幫手, 爸爸完全唔駛扶住小慈


比起上次大膽左, 小慈自信心強左好多


兩位小朋友都好勇敢, 唔要隻企鵝都可以自己滑前三四步


小慈同昊昊玩左 50 分鐘, 弟弟周圍跑下又玩上樓梯都好 high


今日件衫仔係咪好靚呢?  媽媽最鍾意同弟弟著夾衣


等位食飯時, 爺爺同弟弟玩 fing 轉圈


今晚食泰國菜, 弟弟見我地食咩佢都要, 連咖哩蟹都唔放過, 同佢講 "辣辣" "熱熱" 都係要食


你睇佢幾忙


圓方真係好大


呢幾舊石令到 3 位小朋友玩到樂不可支


弟弟非常自在, 行緊都笑


要捉住弟弟先可以合照


同嫲嫲玩緊


攻頂了!


爛玩弟弟, 小慈做咩佢又做咩


祝嫲嫲母親節快樂, 身體健康~~


We love you ^8^

沒有留言:

張貼留言