2010年5月1日 星期六

三老表去寶康公園

難得今日係公眾假期又天朗氣清, 約埋昊昊姑媽姑丈一齊去好大好大既寶康公園玩!  由坑口地鐵站步行前往要 15 分鐘, 由昊昊同小慈踏住三輪車帶領我地出發


對比 1 年前, 小慈大個左好多, 不過仲坐得落架公主車


寶康公園真係好大, 有呢款相撲手兜襠布式千秋, 我搵左好耐喇!!


弟弟第一次玩好緊張, 你睇佢個樣 >.<


小慈好鍾意玩千秋, 不停叫我地推高 d


有人吹 bubbles, 所有小朋友蜂擁而上


兩表姐弟古靈精怪


小慈大昊昊半歲, 兩個已經一樣高了!


有得玩已經唔需要媽媽時刻在身邊


我顧住呢隻大膽仔就得




就係呢隻企鵝手!  雙手向後擺咁行, 成隻企鵝咁真係好攪笑 :DD


發覺小明真係好鍾意穿山洞, 所有有頂既地方佢都至少入去一次!



小慈見我同弟弟影相會叫我影埋佢


我細個超鍾意玩呢 D 搖搖搖, 小慈都一樣呢!


昊昊架車高身 D, 小慈踩都 OK


三條滑梯, 小慈話呢條最刺激


係弟弟扭計先既, 玩玩下無端端攬住我褲腳大喊扭抱, 望下個鐘原來已經 6:00 pm, 應該係喊肚餓, 果然俾塊餅佢就靜晒, 仲引埋小慈昊昊一齊食


跑跑跳跳個幾鐘, 真的餓了, 好在姑丈個百寶袋有大量餅餅供應 ^^  排排坐食餅餅先影到佢地 3 表姐弟既合照!!


食完餅都要起程回家了, 爺爺麻麻等緊我地食飯!  


昊昊問小慈要唔要坐車?  腳仔軟既小慈就去坐車尾, 37 磅既昊昊真係載得郁 30 磅既小慈, 好勁呀!!


小慈棄車, 弟弟先有機會執死雞踏番轉


今日真係好開心, 夏天到, 一定要再多 d 戶外活動

沒有留言:

張貼留言