2010年5月6日 星期四

小慈農曆 4 歲生日

今日係農曆三月廿三天后誕, 亦都係小慈既農曆 4 歲生日, 因為夜晚要上 JMC 冇特別幫佢慶祝, 只係路過美心時買左佢最鍾意但好耐冇食過既芝士麵包條送俾佢!


往 JMC 途中, 小慈同我講佢想跑步, 見地方安全就俾佢跑下, 都明知小慈跑唔遠, 果然跑左 20 米就停低回頭望我, 想我拖住佢一齊跑

我: "拖住手跑好危險會跌架, 你自己跑啦!"

小慈: "媽媽一齊跑啦!"

我: "媽媽想行喎...."

小慈: "你跑下啦, 跑步係運動黎架麻, 你唔好咁懶啦!"

我: ".........." 於是應酬佢跑左兩下....

我既小慈真係大個女喇, 講野好成熟, 語氣好大人, 仲已經冇晒 d BB 音, 咬字非常清楚!


學校今日仲幫小慈度高磅重.... Da La......

小慈已經有 100cm 高, 重 14.5kg = 31.9磅

突破呀!!


整古做怪既小慈


沒有留言:

張貼留言