2010年8月20日 星期五

小慈 K1 結業禮

小慈升 K2, 今日舉行埋結業禮就放暑假!  本來今年冇打算參加結業禮, 點知小慈有獎攞仲要上台表演跳舞, 小慈更加開聲問我地可唔可以黎睇佢?  我地梗係即刻排除萬難一齊請假出席啦!  

一直都好擔心小慈上台會怯場喊, 表演當日老師又話要預早帶小朋友去綵排先, 家長一個鐘頭之後先入場, 我幾驚小慈拖實我唔俾我走要我陪佢一齊綵排呀, 哈! 老師事前既心理輔導做得超級好, 一早教定小朋友綵排完爸爸媽媽先會入場, 要專心跳舞唔好同台下面既爸爸媽媽揮手, 跳完舞就會送禮物俾佢地!  於是, 當我地到達禮堂交小慈俾老師之後, 小慈真係頭也不回咁入去綵排, YEAH!


家長終於可以入座, 校長帶領全校小朋友進場, 原來小慈坐我地前面, 小慈好驚喜呢!


每一級既小朋友都有表演, 程序表上先請 N1 小朋友上台, 跟住頒獎


見唔見到小慈個名呀?


N1 小朋友表演動物嘉年華, 台下既 K1 竟然同佢地一齊唱一齊跳!!  老師話佢地綵排得太多次已經睇到熟晒 :DDD


頒獎時間!!  小慈第 2 年攞好寶寶親子 "悅" 讀計劃全年大獎!  我地真係睇左好多圖書架 ^^


小慈準備上台表演, 佢地扮米奇老鼠


戴番對手襪同米奇耳仔


小慈今日條橡筋都有個 Mickey 頭, 襯到絕!


排隊上台


家長要自備黑色 T-shirt 紅色褲黑色襪同白波鞋, 條紅色褲我搵得好辛苦啊!


我掛住影 video, 跳完先補影相, 小慈企左去後面岩岩影唔到佢, 跳得真係好好, 小慈拍子準, 舞步岩晒, 姿勢仲要好靚添!!  就算要用手扶番正隻米奇耳仔再跳舞都冇甩 beat  :)


結業禮完美結束, 我最感動係見到校長望住 K3 畢業班小朋友唱 "說說再見" 時喊到收唔到聲, 連我睇到都眼濕濕!  小慈幫我地影相, 我仲岩岩喊完眼紅紅 :P


叻女


親愛的爸爸


吳紀乎同學住附近, 日日都同小慈一齊返學, 好 friend


嘩~~ 小慈原來已經高過把尺咁多, 要買張個人八達通俾佢先得


呢間學校係一間好有心辦教育既學校, 每一位老師工友甚至校長都記得晒全校小朋友個名, 佢地真係好錫小朋友!!  結業禮好成功, 辛苦晒咁多位老師校長工友 ^8^


幼稚園老師真係好辛苦, 幼兒園老師更辛苦!!  先攪完大型結業禮, 第二日一早又要開家長會, 暑假只可以放兩個星期, 真係可以講話年終無休 >.<

今日係郭老師見我, 佢好奇怪恩慈冇跟住黎既?  我話佢想架, 不過佢而家上緊體操班分身不下, 郭老師好驚訝小慈肯自己上堂?  我話佢而家好大進步, 多得老師幫手開解小慈有鼓勵佢勇敢, 我又狠下心腸由佢喊左 1 堂就冇事, 不過我覺得最關鍵係佢鍾意呢個興趣班, 跑跑跳跳小朋友實開心, JMC 我同佢一齊上實冇問題, 兒童詩班返去唱歌又係佢既強項!  我同郭老師陳老師真係無所不談, 加上小慈又會返學校講佢係屋企既生活, 返屋企又講學校既生活, 所以大家透明度好高, 冇秘密架 :p

郭老師都好同意小慈有音樂天份, 話佢拍子感音樂感都好好!  尋日結業禮恩慈跳舞真係跳得好靚, 之前聽我講過話恩慈唔肯上台令佢同陳老師好擔心, 即刻用白板畫晒圖又寫晒成個結業禮既流程俾佢地知, 仲俾埋早幾年既結業禮 DVD 佢地成班 K1 小朋友睇講解晒成個程序, 郭老師教左咁多年書, 今年係第一年成班 K1 總共 24 人全部都有上台表演, 冇人喊, 冇人要俾家長接走, 真係令佢好感動!!  

成班都係叻仔叻女, 特別係恩慈!!  郭老師私底下同恩慈講叫佢一定要上台, 因為小慈跳得最好, 好多小朋友都係睇住恩慈黎跳, 如果恩慈唔上台佢地就唔識跳舞 ^^   嘩~~ 郭老師你咁大頂高帽呀!?!   郭老師話係真架!  睇番 video 恩慈係拍子最好舞步最靚個一個, 拍子感係好難教, 好抽象既一樣野, 佢初初教小朋友做動作, 後尾係要佢地記唱到邊句歌詞就記住做咩動作, 如聽到 M 字你要搖手, 聽到 E 就舉手, 跟住音樂跳小朋友就掌握到, 但未用音樂呢個方法時, 小慈已經識跳, 腦海入面已經有音樂所以佢有冇音樂都跳到, 呢 d 就係佢既潛能, 天份, 真係唔好徙左佢要好好栽培!

今次張成績表真係寫得小慈好好, 好到我可以用無懈可擊黎到形容 :)   郭老師話小慈係一個好小心既小朋友, 有一份工作紙係請小朋友認數目字之後再塗上相對既數量, 小慈認到個 7 字, 已經數左一次 7 先油顏色, 但佢顏到去 5 時佢會再數一次, 油完晒佢又再數多一次 7 睇下有冇錯, 全班得佢一個咁認真真係好叻, 咁細個識覆卷好難 train, 個個小朋友測驗都係衰唔小心, 所以恩慈能夠有咁既表現係要讚, 要佢 keep 住, 一個 7 數 3 次我係怕佢做得太慢, 郭老師又話佢地大把時間, 恩慈又唔介意慢慢做佢係冇問題既! 

郭老師又讚小慈係一個有探索精神既小朋友, 有一次學校做專題研習要出去公園睇樹葉, 出發前已經同小朋友講晒規矩 -- 排隊要手放後面, 要拖住隔離個小朋友一齊行唔要推撞, 唔可以手多多等等.... 小慈全部都有記住, 好留心聽老師既指示, 即使佢好想摸樹葉都會問准老師可唔可以摸佢先出手, 非常乖, 非常循規蹈矩又認真學習, 投入活動又有探索精神唔會抗拒新事物, 唔怕曬唔怕出汗唔怕污漕, 泥都會想攞黎聞下, 真係 very good!!  郭老師係非常重視品德既培養, 所以有獎勵簿既出現, 希望透過獎勵簿鼓勵小朋友有禮貌, 珍惜物品, 自己的事自己做及培養良好生活習慣, 平時要佢地守規矩, 人地幫佢做野一定要講唔該等等, 郭老師話品德好重要, K1 做唔好上到 K2 K3 就好難教

嘩~~~  簡直同我不謀而合, 我認為學海無涯, 知識學問學到 90 歲都仲可以, 但性格, 價值觀, 態度, 為我獨專自私自利定係有同理心體諒體貼別人等定左型就好難改變, 所謂 3 歲定 80, 聽到郭老師咁講我真係好開心 ^^

總括而言, 郭老師俾既評語係:

恩慈活潑可愛, 親切友善, 喜歡參與群體活動, 例如 : 共同製作圖工及舞蹈活動, 表現合群及能夠發揮守望相助的精神, 在日常課堂中, 恩慈參與性很強, 願意主動發表意見, 與同伴合作處理問題或共同設計物件, 表現十分投入, 整體來說, 恩慈學習及處事態度均表現積極, 亦深得師長的欣賞!

小慈, 你做得好好呀!  我地好欣賞你呀!  加油!  努力做個好孩子 ^^



沒有留言:

張貼留言