2010年8月8日 星期日

幼潛第 3 期第 8 堂

遊戲一及二 -- 連直線

先請小朋友撕開預先貼在習作紙上的雙面膠紙, 再貼上其他物料如膠飲管 / 牙簽 / 幼沙紙在習作紙上完成圖畫


貼完就派另一張習作紙請小朋友用蠟筆連線, 要提醒小朋友習作紙既內容 -- 狗狗食骨頭, 貓貓食魚等引起興趣, 訓練小手肌


小明就亂畫, 小慈就當做功課咁非常認真


遊戲三 -- 想像遊戲

煮飯仔一直都係一個非常好既想像遊戲, 當中涉及大量名詞, 動詞, 量詞助語詞等, 絕對可以寓學習於遊戲  


兩姐弟玩到非常認真


呢張相係小慈影架!  佢話弟弟好可愛要影低佢喎


弟弟又交足戲咁俾小慈影相, 笑瓜我喇 :DDDD


遊戲四 -- 分離

當小朋友玩煮飯仔玩到興高采烈之際, 張姨姨先請爸爸出課室, 同小朋友講爸爸媽媽去廁所一陣返黎, 要佢地先講 "bye bye 媽媽", 肯講, 媽媽先行出去!  弟弟有同我講 bye bye 媽媽 (暗爽), 點知我一起身出門口佢就已經大喊 @.@  

唉~~ 冇計啦, 呢個星期工人姐姐返左菲律賓, 弟弟患得患失冇咩安全感, 變左超級黐媽 B, 連張姨姨都跌眼鏡, 佢仲估小明平時咁鍾意係課室跑應該會 ok, 我都估佢得架, 如果呢個 test 係姐姐回鄉前做應該 OK 架!


我有幾次都趁弟弟玩緊, 我就試下坐開 d 又再坐開 d 咁行出課室, 點知弟弟眼尾瞄到我偷走就即喊.... 作戰失敗 :P

沒有留言:

張貼留言