2010年8月25日 星期三

暑假去街街

小慈終於放兩個星期暑假!!  


星期一, 佢好開心架, 不停同工人姐姐講 "Today is Monday, no need to go to school!  I will stay home and play with Dai Dai (弟弟)" 


星期二, 又係一早問我係唔係唔駛返學呀?  我答佢係呀之後見我換衫返工, 即刻問我: "媽媽點解你仲要返工既?  我好想你同我一齊放假呀!"  唔係掛, 放假第二日已經想我陪?  我咪氹佢遲 d 去街街啦


星期三, 又問我駛唔駛返學, 於是我教佢睇屋企既日曆, 今日係 8 月 25 日星期三, 要將日曆揭到 9 月 6 日星期一先返學, 於是小慈就放心晒!  見佢兩個係屋企困獸鬥, 好啦, 今晚就飛去荷里活..... 廣場啦 :D


地下間冒險樂園搬左上三樓之後細左好多仲要好似冇咩岩玩


不過小慈小明玩呢個掉波波玩左 3 次, 弟弟都掉得中


今日玩左 20 個金幣


弟弟掂左當玩左 :D


玩一陣就去隔離既鐵板燒店食晚飯, 小慈睇住叔叔係佢面前煮野食超級開心, 仲有發現原來小慈好鍾意食芽菜, 真係好似我地呀!


目不轉睛咁望住叔叔煮飯


正!

沒有留言:

張貼留言