2010年8月7日 星期六

體操班及綜合球類訓練班

呢個暑假只係幫小慈報左兩個暑期活動, 一來我只係得星期六有時間帶佢出去, 二來又唔可以同兒童詩班撞時間, 三來小慈小姐之前講到明唔學游水唔學芭蕾舞, 所以真係冇咩得揀, 見到呢度有體操班同綜合球類班時間緊接, 堂連堂, 可惜同畫班撞時間, 唯有暫停畫班上完體操再學番 


體操班係學習基本體操動作如平衡木, 跳步, 一字碼, 拱橋, 翻滾動作, 前後滾翻, 側手翻, 手倒立, 機械訓練如木箱, 彈網, 體能訓練等

綜合球類訓練班就係透過遊戲及各種小型球類如籃球, 羽毛球, 網球等訓練兒童眼手腳既控制配合及平衡力, 課程介紹非常吸引, 小慈平時又小郁動於是膽粗粗幫佢報左名!

第一堂, 導師非常嚴格, 請小朋友入場之後就請家長係出面等, 嚇到小慈驚惶失措即場大喊, 我就隔住玻璃門睇住佢喊 @.@  導師請佢坐埋一邊喊, 想跟佢地做動作先出去, 想做就做, 你咁講, 衰妹小慈就攞正牌坐係旁邊喊左 20 分鐘, 見我係門口裝裝下小慈仲手指指又唸唸有詞唔知想同我講咩, 我開門想入去鬧佢時, 導師叫我將小慈放心交俾佢地, 叫我離開唔好俾佢見到我!   隔左一陣, 我偷望到小慈好痛苦咁跟導師做熱身, 之後用雙手撐地腳放上牆做倒立, 好精彩呀!

跟住跳木箱同玩呼拉圈, 小慈對眼腫晒都有跟住做, 完左體操班出黎去個廁所飲啖水就即刻再入番去學打波, 小慈又開心喎, 見佢拍波拍到依嘩鬼叫, 第一堂導師只係教佢地拋波接波, 唔好以為好易呀, 我見好多小朋友都做唔到, 一拋個波就唔知飛左去邊?!  

落堂出黎小慈笑晒咁同我講好好玩, 我即刻問佢下堂仲黎唔黎呀?  黎到喊唔喊呀?  小慈答我佢會好勇敢, 之後返屋企攰到佢成隻積咁瞓左 2 個半鐘晏覺, Good!  出一身汗有運動係一件好事!


今日已經係第 4 堂, 小慈第 2 堂開始已經咩事都冇, 每個星期六都好期待體操班同埋學打波, 佢話最鍾意導師叫佢地將個波放係個頭上面傳俾後面個小朋友, 對手要拉到好後先做到, 真係有 d 野逼住黎其實小慈係得既, 可能今次開正佢個範, 跑跑跳跳又拍波玩得好開心啦!

而家等緊入課室, 食早餐時小慈同我講: "媽媽, 導師話早餐唔好食咁飽呀!"


小慈拍波既英姿!  導師話小慈手眼協調唔錯又夠定, 只係力度唔夠, 係屋企要跑多 d 拍多 d 波, 扭下毛巾樽蓋, 多 d 訓練小手肌肉


沒有留言:

張貼留言