2010年8月27日 星期五

公園裡

今日放假陪下兩姐弟, 一早已經表現得極度黐身, 小慈走埋我床邊同我講:

小慈: "媽媽, 你今日唔駛返工呀?  好野!  你幾時瞓醒起身同我玩呀?  你瞓左好耐架喇!  睇下, 爸爸都返左工咯你仲瞓覺!"

嗚~~~ 8:30 am 咋, 咁都話我瞓左好耐 !?!  弟弟跟住入黎, 爬左上床

弟弟: "啊~~  媽媽係呢度!  I want 媽媽去梳化丫!  I want 媽媽拖住弟弟丫!"

算罷啦, 放假都係想陪佢地, 起身就起身, 去公園玩啦!


小慈本來教緊弟弟坐係梯級邊扮釣魚


發現左隻蝸牛呀!!


弟弟即時彈起走去執 "武器"


我篤~~~~~~~~~~  勁似小雲呀!


攞支長樹枝再篤, 弟弟個衰樣笑死我 :DDD


可憐既小蝸牛, 你快 d 返屋企啦, 樓梯邊係好危險架


沒有留言:

張貼留言