2010年8月27日 星期五

熱爆迪士尼

考慮左好耐, 又忍受唔到小慈同我講: 

"媽媽, 我地好耐都未去過迪士尼喇, 我好掛住巴斯光年呀!  係唔係我乖你就帶我去迪士尼架?"  

於是又買番全年通行証, 4 月到期到而家, 小慈忍左 4 個月先問我, 都算係咁 :DDD

一早同小慈講晏覺瞓到 1:00 pm 我地就出發去迪士尼, 衰妹真係望住個鐘黎瞓覺, 鬧鐘都冇佢咁準真係 1:00 pm 彈起身!  諗住今日有驟雨都應該唔會太熱, 錯!  錯晒!  迪士尼既上空一舊雲都冇, 入場唔夠 15 分鐘已經成頭濕晒~~


見到好鍾意既三眼仔都熱到笑唔出


又熱又多人, 巴斯光年同小小世界都要排 30 分鐘, 都係坐係樹蔭飲啖茶食住爆谷等睇水花巡遊, 弟弟坐左一陣就大叫: "開始~~~~"


爸爸似唔似攬住一個迷你既媽媽呀? ^8^


好心急


痴媽 B 症發作, 明明坐係爸爸大脾好地地都係要黐番去我度坐先安樂


水花巡遊開始喇


Ladies~


大頭 Mickey


分唔到汗定係水, 總之最後全身濕晒啦!


睇完巡遊去小小世界, 等候時間 5 分鐘, 呢度又多野睇冷氣又涼, 我地玩左兩轉即刻乾爽番 :D


小慈攞左個相機玩自拍


自己影自己隻鞋真係笑瓜我


不知不覺已經 5:00 pm, 等睇史迪仔反轉大街騷之前醫下肚, 呢條其實係炸魚, 雖然佢好似一條油炸鬼


音樂一響起, 記得 626 舞點跳個個, 係我!  OMG!!


小慈小明最開心就係執米奇紙碎


熱到冇野玩, 玩水最開心


呢位小朋友又肚餓!!  岩岩先食完炸魚薯條而家又左右開弓


等左半日, 巴斯光年都仲係要排 20 分鐘先有得玩, 由於小慈公主太想玩, 排隊加埋 fast pass 我地總共玩左 3 次!  

第 1 次落車, 小明唔肯俾番支槍我大喊!!  
第 2 次落車, 都係唔肯俾不停 I want 槍槍!  
第 3 次, 小明已經知道邊個位玩完自己擺番把槍, 超級乖!!   

學野又快, 全程自己坐係位度射槍, 第 1 次佢有 300 分, 第 2 次佢有 1400 分, 第 3 次有 2200 分, 叻仔!!   


弟弟好享受係迪士尼入面玩, 而佢又好似真係識玩, 3 歲前弟弟係唔駛錢既, 我地張 annual pass 真係抵 :)

今日最終玩左 2 個遊戲, 睇左 3 個表演, 7:30 pm 小慈竟然叫攰話要返屋企, 我地仲以為佢會唔捨得走作戰到 9:00 pm 睇埋煙花添!  既然佢開到聲, 我地即 piss~~~~~~~~~~~ 

令我地最欣慰既係小慈講左 3 次 

"我今日好開心, 多謝媽媽爸爸帶我去迪士尼呀!"  

真係好生性, 抵買全年通行証俾你既, 乖女 ^8^




沒有留言:

張貼留言