2010年4月25日 星期日

幼潛第 2 期第 5 堂之小慈冇

遊戲一 -- 辨認自己物件

張姨姨請小朋友羅出一樣屬於自己而佢又知道係自己既野, 放入籃, 我真係擘大個口得個 loan 左 5 秒, 都唔知小明會知道咩野係屬於佢自己既?!  小慈就話掉個枕頭出去, 小明真係咩都冇所謂架喎, 可能掉塊餅出去佢會搶都未定  :p   

見其他家長掉紗巾 / 換片袋 / 水樽 / 衫仔...  無計可施唯有即刻除左小明一隻襪掉出去啦, 小明仲以為可以大解放連另一隻襪都想除埋, 俾我切切咁制止 @.@


今堂有 6 個小朋友返學, 於是圍圈唱一首歌, 請小朋友搵番自己個籃再攞番屬於自己既野, 果然小明係唔知隻襪係自己既, 好在都知咩野叫 "襪襪" 都識羅番俾我!!  16-18 個月既 BB 開始要認識自己, 知道眼耳口鼻既位置, 屬於自己既物品等, 多 d 同佢講 

"呢個係小明既奶樽" 

"呢件係小明既衫衫" 以發展 "我" 既概念


遊戲二 -- 有 / 冇

話說有日弟弟瞓醒晏覺, 個樣矇矇地咁係個廳行來行去唔知搵咩, 我就食緊 lunch, 弟弟無端端望住我同我講:  "小慈冇?"  仲要攤開手板做埋動作!  點解佢會識叫 "小慈" 架?!  小慈去到歲半都仲係叫自己做 "Kitty", 弟弟已經字正腔圓咁講到個 "慈" 字, 個小字就仲係歪歪地似個 "C" 音, 但已經好叻叻!!!  我同弟弟講小慈瞓覺, 佢手指住房門想衝入去, 即刻叫停好在佢都聽, 兩姐弟真係好黐纏邊度都有影皆雙, 見弟弟瞓醒即刻搵小慈就知啦!  雖然都會爭玩具嘈之巴閉, 但都係一齊玩, 你又攬我我又錫你咁, 最鍾意睇佢兩個一齊食野, 你餵我一啖我餵你一啖, 好眼冤架  :) 


所以今日幼潛話用毛巾仔包住車仔請小朋友當禮物咁拆開 (引起動機), 再用毛巾仔蓋住車仔問小朋友 "有冇車車呀?  車車呢?"  訓練佢地講 "冇"  or 做動作示意冇, 小明連 "小慈冇" 都識講所以冇問題 :DD


延伸活動: 每個小朋友俾隻吉碟佢問佢有冇餅餅?  要佢講 "冇" 先俾餅佢, 仲要教佢講 "謝謝" + 點頭 (真係好似訓練緊狗仔呀!)  :D  弟弟既模仿力係我最欣賞佢既地方, 佢係會眼定定望實你, 你講一句佢又跟口水尾咁, 學得超快所以冇問題!


遊戲三 -- 大肌肉訓練之蹲下

一邊放波仔玩具係地下, 請小朋友蹲下去執起再放去另一邊既籃內, 強壯大脾肌肉, 用波仔同埋玩具真係太吸引喇, 個個小朋友攞起件玩具淨係掛住玩, 要家長三催四請先依依不捨放入指定位置


小慈冇  :DDDD

沒有留言:

張貼留言