2010年4月22日 星期四

JMC

今日已經係第 3 堂上 Yamaha Junior Music Course (JMC), 估唔到要上到第 3 堂小慈先 warm up 到 @.@


第 1 堂, 可能我俾唔夠心理準備佢, 放學返黎好趕咁食完飯沖完涼就俾我捉左出去, 未知發生咩事, 去到班房眼紅紅同我講唔想上堂, 聽到老師話要同其他小朋友出去唱歌仲即刻流眼淚!  就算我陪住佢都金口難開, 好唔開心咁款!  一直到差不多落堂, 有首歌話坐火箭上太空, 可能小慈覺得好聽又有動作同我一齊做先笑下咋!  真係好唔明白佢, 都係音樂班之麻, 類似既班房, 類似既課程, 冇理由會唔鍾意架?  成日話想同媽媽一齊, 我咪大大隻坐係佢隔離囉?!  不過好在佢冇話以後唔上


第 2 堂, 我朝早起身已經預告俾小慈聽今日放學要上 JMC, 個衰妹係可以即刻眼圈紅架噃!!  問佢點解唔開心佢淨係答 "我想同媽媽一齊!"  我話我已經陪住你啦, 佢就答要我同佢一齊出去唱歌, 我話其他小朋友都係自己出去, 媽媽係個位度等你, 佢都係答 "我唔想"!  於是我唔再講野, 點知上堂時我攞本音樂書出黎, 打開第一頁佢已經哼 "La La La Sing it now~~"   點解佢識唱既?  黑口黑面咁上堂原來都有聽噃!?  之後小慈上堂既表現有少少進步, 至少每首歌都有跟住唱, 係出去同老師唱歌都要我陪, 我都係遠遠咁係旁邊陪佢少少


為左提升佢對音樂班既歸屬感都要諗諗計, 於是我地成日播 JMC 隻 CD 佢聽, 星期六日又俾 JMC 隻 DVD 佢睇, 又真係幾好睇, 連弟弟都識 Da Da "Do Do Do" 真係笑死!  聽左幾日真係有 D 用, 小慈竟然點歌!!!  呢個就係我唔明白個衰妹既地方, 明明咁鍾意音樂, 咁熱愛唱歌, 點解咁怕人事物既轉變?  適應力真係真係咁差??  咁冇安全感??


今日上第 3 堂, 放工返屋企湊佢出去, 估唔到小慈咁同我講:

"媽媽, 我今日會同小朋友出去唱歌架, 你係個位度等我喎, 我會好勇敢架!"


果然講得出做得到, 今堂回復番佢應有既表現, 好開心咁由頭唱到尾, 咁先係架麻!!!  你明明做得到, 之前係班上面 Solo 都係咁, 點會上堂上到喊先得架?!  真係要同佢練下膽, 谷佢上多 d 興趣班, 見多 D 人先!!

沒有留言:

張貼留言