2010年4月25日 星期日

弟弟 17 個月大

弟弟今日 17 個月大, 攪左成個月終於都回復正常唔再罷奶, 4 隻大牙 2 隻門牙都谷晒出黎, total 12 隻牙, 飲左半支牙仔水真係好有幫助! 


繼識講 "小慈冇" 之後, 呢 2 日我問緊小慈知唔知道時, 弟弟係旁邊搭訕答 "知~~~" 真係俾佢笑死!!  

識講 攞, 摸, 擺, 執, 錫, ball, moon, sun, teeth, sit, a key, a book

a bird (讀音變左 a beak)

Hello (讀左丫 low)

次子 (跟小慈睇得太多龍貓)

Oh Man & backpack (睇得太多 Dora)

依~~~~~ (自己都嫌棄自己 d 口水)

喔噢~~ (跌左野落地)

I like I like (想要一樣野時就會舉手口講 I like)

仲有識話自己曳曳!


又識得撩人玩, 當我地坐係椅子時, 弟弟會穿過張椅子吱我地背脊配埋音 "吱吱吱", 如果我地俾反應佢, 怕痕咁左郁右郁避開佢既話, 弟弟就會越加興奮起勢咁吱!!  近來仲識做 funny face, 自己拉住自己個面珠 dun 再 "lur" 咁一聲, 未學識我地咁反白眼同埋伸利, 但佢個 funny face 樣已經好攪笑!


脾氣都係大, 之前見到小慈坐低矮過佢, 細粒過佢, 會無端端走去拍小慈個頭!  近來我地話佢 No 同曳曳時, 會走埋黎雙手打我地 @.@  不過佢知衰喎, 我地都未開聲鬧佢佢已經自己講 "摸~~~~" 咁摸番我地又自動啜一聲咁錫番我地, 即是一時衝動控制唔到自己脾氣姐, 不過我地都會哦佢話佢打人唔岩架, 曳曳呀, 下次唔好呀.... 佢都聽既, 弟弟都算係一個斯文既男仔


天氣真係好好, 小慈發現左一個新公園, 話有一個好大既車呔千秋好好玩, 於是完左幼潛就帶我同弟弟去玩, 好耐都冇見過呢款車呔千秋, 我細個好鍾意玩架


兩姐弟相親相愛, 爸爸媽媽最開心 ^^


小慈好可愛呀!


弟弟有 D 神情好似我


一見小慈就笑


大膽既小朋友我地要寸步不離架


弟弟玩滑梯個樣真係好好笑


未識行平衡木


玩到攰要休息?


拖住


爸爸真係高大威猛,  攪到小慈小明好似好細粒咁


玩左成個鐘返到屋企攰到隻積咁!  小明真係好乖, 由細到大都係自己瞓, 唔駛我地屋頭行屋尾咁噯, 通常放弟弟係床仔俾張被被佢, 自己碌碌下又咬下被被咁, 好快瞓著


今日包到自己成個露宿者, 真係笑死我喇~~


沒有留言:

張貼留言