2010年4月6日 星期二

弟弟 NO!

弟弟已經罷奶 1 星期, 真係唔飲就唔飲, 有時朝早工人姐姐趁佢岩岩瞓醒矇矇地會質支奶俾佢, 不過佢都係飲 1-2 安就推開奶樽, 一醒左就悉穿我地既奸計, 我地都唔弱, 會將支飲剩既奶加 d 麥皮咁餵佢佢又食喎, 好離奇!!  


唔飲奶就唯有餵多幾餐粥仔呀, 飯仔呀, 食下麵包咁, 餵幾多餐弟弟都肯食, 真係淨係唔肯飲奶!  不過呢幾日見佢心情都好左好多, 上顎兩隻大牙都爆左出黎喇!  而家總共見到 11 隻!! 


弟弟 d 牙仔全部都好大隻, 只係剩番下顎隻大牙未爆出, 谷埋呢隻應該肯飲番奶奶喇掛?  呢幾日放假對住佢, 弟弟變左小慈 2 號, 超級痴媽 B, 我行去邊佢就跟我去邊!  我同小慈玩緊, 佢都會無端端黐埋黎係都要坐我大脾, 當左我大脾係佢既私家梳化, 坐坐下又無端端擰轉頭用手指指住我叫: 

"媽媽~~"  


係呀, 而家終於知道我係媽媽喇!  又成日都追打小慈, 只要小慈矮過佢 (例如 dup 低頭 or 瞓左係梳化時), 佢就好似好順手咁一手拍落小慈個頭度, 力度唔算好大, 不過都足以令到小慈大呼小叫!!!  咁我當然係即刻斥責弟弟既所作所為啦, 教佢摸小慈家姐, 錫番小慈先!  弟弟都會照做, 錫完小慈仲會走黎錫埋我, 好似知我勞氣咁, 真係嬲佢唔落 :DDDD


捕捉左好耐, 今晚終於俾我影到佢好 man 咁 say no 喇!  去片~~

https://youtu.be/bk9TpAiY-II

沒有留言:

張貼留言