2010年4月26日 星期一

火警演習

今朝送小慈返學, 佢又係問我今日駛唔駛返工?  我話梗係要啦, 咁小慈已經唔開心咁話點解我成日都唔放假, 好想我放假黎接佢放學, 講完已經眼圈紅紅, 我話媽媽送你返學已經好開心架勒喎, 放學又有工人姐姐同埋弟弟, 點知小慈小姐都係唔滿意, 悶悶不樂, 幫佢換鞋仔又話對鞋細唔想著, 一陣又話自己唔舒服要戴口罩, 心情惡劣咁款, 可能都關星期一事 @.@  果然 bye bye 佢就流住眼淚咁行入班房, 我已經扮睇唔到冇理到佢, 行出學校門口就聽到佢大喊既聲音, 好無奈, 事隔一年又復發, 又係 bye bye 媽媽黎喊.....


困擾左我一日!  唔得, 要鬧呀!  放工返去小慈又好開心咁依嘩鬼叫, 我問小慈今日返學有冇開心野?  佢話今日學校有火警演習, 要一個跟一個, 望住前面個小朋友個頭黎行直線, 慢慢行出公園唔好跑, 等老師救完火就可以入番課室 :DDD  再問佢學校邊度起火呀?  小慈不慌不忙咁答我:

"係門口個冷氣機著火, 所以我地要係後面門個度走!"

厲害!  厲害!  真係識 d 野架喎, 又考下佢除左老師, 仲有邊個會幫手救火呀?  佢識答我: 

"係消防員, 不過我地係火警演習係假架!  消防員唔會黎既!"


好攪笑呀小慈!  差 d 就俾佢分左心!  唔得, 要鬧!  

我問佢: "返學係唔係好開心呀?" 

小慈: "開心~~" 

我: "咁點解你返學會喊既?  媽媽今朝係學校門口聽到小慈喊到好大聲喎!"

小慈有 d 愕然我知道佢喊

小慈: "我喊左少少之麻....."

我: "咩事要喊呀?"

小慈: "我好掛住媽媽攞!"

我: "你知唔知媽媽聽到你喊, 媽媽會開心定唔開心呀?"

小慈: "唔開心..." 

我: "係攞!  媽媽會心痛添架!  返學咁開心唔要喊架!  你大個女, 你應承左媽媽做個開心小朋友架喎!"

小慈: "知道勒媽媽, 我大個女讀大學就唔會喊架勒!" @.@  :DDDDDD

真係俾佢激到反白眼又嬲佢唔落, 反應咁快都得既?!  教過佢一次幼稚園讀完就上小學, 中學跟住大學, 好記性既衰妹又活學活用!!


成日都話對鞋仔細, 今晚就 dick 起心肝同佢度下 size

頭 49 cm

肚腩 19.5"

手臂 6.5"

大脾 11"

身長 99.5cm

重 13.5kg = 29.7 磅

腳仔 16.5 cm


腳仔真係大左, 1 年長 1 cm, 不過對鞋都仲著得落只係冇一隻手指位剩, just fit only

既然小慈小姐要求買新鞋仔就買啦, 攪笑地度埋弟弟隻腳仔, 弟弟都已經 14cm, 差少少就追到小慈家姐 :DD

沒有留言:

張貼留言