2010年4月2日 星期五

一齊開 4 歲生日會

話咁快就一年, 舊年係 Playtown 一齊開生日會咁開心, 今年梗係繼續啦!  仲打響頭炮放復活節假第 1 日就有得玩!  今年特別地揀左係農場開生日會俾小朋友親親大自然, 真係太自然喇, 我地去到農場竟然落狗屎, 不過小朋友們冇受影響, 興致勃勃咁學整麵包


先搓麵包形狀, 我地整左 2 隻龜, 1 隻蝸牛同埋一篤屎, 搽雞蛋汁係面令麵包皮脆 d, 再加提子乾 & 芝麻就夠晒好味


焗 15 分鐘


等候麵包製成之時, 我地就去學做非常唔環保既環保紙, 小慈好留心


倒紙漿入絲網隔水, 放入樹葉作裝飾


用好多好多張報紙將紙漿印乾, 拍報紙呢個過程, 所有小朋友都開心到大叫!


小慈既製成品, 不過佢不停話張紙好污漕唔想掂, 笑容仲有 D 勉強


創意無限既小朋友竟然諗到係度玩火車


火車有 10 卡, 連怕羞既小慈, 巧巧, 冬晴全部都有玩


玩左一陣, 自製麵包出爐, 不過我地對龜眼跌左


但小慈都話好好味


一字排開等咩呢?


之唔係等切蛋糕, 返左學大家果然唔同晒, 好守規矩


4 歲 Happy Birthday~~~~


天公造美竟然停左雨, 小朋友們可以去碼頭影張大合照


3 個女孩子手拖手


緊接住去熙熙屋企派生日禮物, 每個小朋友都要表演下先有禮物包


小慈獻唱 Old McDonald had a Farm, 相當切題, good!


諗住落大雨冇得燒野食, 估唔到大家連帳蓬都有!!  勁呀~~~


燒大蝦同埋蜆係我既至愛


夜深人靜, 小慈同 Enson 上左天台談心


含情脈脈, 兩小無猜


最後點少得大師級柏弦媽既精緻甜品, 每次都令 party 生色不少!


打攪晒大肚熙媽, 攪到你屋企七國咁亂, 但我地玩得超級開心呀~~


沒有留言:

張貼留言