2010年4月7日 星期三

小慈蛀牙了

 上次去洗牙, 醫生晴天 pig pig 咁同我講小慈右邊門牙既後面有 d 想蛀牙既傾向, 要我好小心處理之後, 我已經再帶佢睇另一個老資格 d 既牙醫諮詢, 結論係乳齒好快會換恆齒, 唔係蛀得太嚴重唔適宜補牙, 加上補門牙最容易甩, 睇下可以捱幾耐唔好攪佢住, 介紹左一隻特強 fluoride 既牙膏每晚臨訓前點係門牙上面, 盡量幫下佢咁


好費解, 小慈好少食糖飲果汁汽水, 每次食完野都有飲水, 早晚有擦牙, 冇食手指, 冇食奶嘴, 冇含住奶訓覺.... 點解會蛀牙架?!!!  點知牙醫問左我一句: "小慈係唔係擘大口瞓覺?"


係呀, 擘大口瞓覺都會蛀牙????  聽完真係想死!  牙醫話口水有保護牙齒既作用, 擘大口會口乾, 口乾就會有細菌, 有細菌就會蛀..... 咁即是死症?  我點控制小慈半夜瞓覺唔擘大口先得架?  佢又唔係鼻塞抖唔到氣要靠口抖氣個隻喎, 只係肌肉放鬆左唔合埋口瞓覺.....


唉~~  捱左半年, 睇住小慈隻門牙越黎越薄, 最近仲有崩牙既跡象!!  即刻 book 牙醫幫佢 urgent consult 一下!!  urgent 到今日學都唔返咁帶小慈睇牙醫, 牙醫真係話嚴重左, 見小慈咁乖應該坐得定, 二話不說就幫佢補牙!


補牙既過程都好複雜, 先要洗乾淨隻牙, 搽一層紫色既液體我估係消毒液, 用鑽鑽穿隻爛牙, 沖洗, 搽膠水, 補瓷粉, 用風筒吹乾....  小慈好驚, 全程拖住我不過冇喊!  最驚係牙醫用黎吸口水個條膠管, 一吸小慈就合埋口, 緊張到咬住牙醫隻手指!!  但牙醫一叫佢就放口, 擘大個口成 10 分鐘小慈都算係咁, 現今科技倡明我真係睇唔出兩隻牙有咩唔同, 好厲害呀醫生!  不過始終係治標唔治本, 小慈隻補牙隨時都會甩, 一甩又要返黎補  @.@  牙醫都話冇咩可以做架勒, 今日唔好食咖哩因為隻牙會上色咁話!  真係識講笑, 不過我笑唔出.....


沒有留言:

張貼留言