2010年4月17日 星期六

乖仔

鍾意女既我一直都對 "仔" 有 d 保留, 怕仔冇女咁窩心貼心錫阿媽, 又怕佢地粗粗魯魯跳上跳落, 冇時停仲要成日幫佢放電否則失控云云, 當然我知道有 d 例外既, 不過乖既仔又會俾人話裙腳, 女人型, 門口狗...  我個仔已經 1 歲 4 個月大, 係佢開始令到我對 "仔" 有 d 改觀 :) 



無錯, 弟弟都係鍾意行來行去爬高爬低冇時停, 又真係好粗魯成日整爛整跌晒 d 玩具, 但佢霖死我既就係佢比小慈更加錫我嗲我 ^8^

一早就會 "媽媽~~ 媽媽~~" 咁嗲聲嗲氣叫我又錫我

由我起身擦牙開始係圍住係我腳邊團團轉 (果然係裙腳)

見我換衫返工就扁嘴跺腳, 工人姐姐要抱佢就將個頭攝係我兩隻腳中間扮鴕鳥

如果爸爸返屋企先而唔見我, 弟弟係會推開爸爸, 自己出門口裝下睇下我有冇係度門後面, 如果門後面冇, 弟弟係會全屋作地毯式搜索, 睇下爸爸有冇收埋我咁既 :DDD

我去廁所就會係門口 knock knock, 又係咁拍門拍到我出黎為止!!

鍾意食野既佢食咩都會咬一啖再分俾我食, 其他人想食係要我叫佢先會俾 ^^

雙手軟綿綿滑嘟嘟, 真係好似化骨綿掌咁, 又成日笑到個樣真係太陽都會溶, 又識聞歌起舞

每次同佢四目交投就會嘟起個嘴黎錫我~~~~

係屋企如果我坐係地下, 佢就會坐上我大脾, 我坐梳化佢就會坐係我隔離, 而家連我食飯都拉衫扯褲咁要我抱住佢係我大脾同我一齊食, 仲好自在咁攞匙羹自己食飯, 無時無刻都要跟住我, 個種感覺真係比痴媽 B 既小慈強烈好多!!


仔係要放電, 今日山長水遠帶小明去九龍仔公園玩, 我做女時好鍾意黎呢個公園玩同埋游水, 可惜今時唔同往日, 個公園走晒樣殘殘舊舊日久失修咁款, 不過, 都無損弟弟既雅慶係公園拔足狂奔


遠遠見到隻雀仔停低望下先


咩都摸下掂下


圓桶襯晒佢面圓圓



弟弟, 你真係超級可愛




媽媽愛你~~~ 仔  ^8^

沒有留言:

張貼留言