2009年7月16日 星期四

I love you, Baby First!

弟弟發高燒出玫瑰疹, 為免弱不禁風既弟弟出街吹風再病多兩錢重, 連帶小慈都冇得返學!  本來小慈呢個星期間歇性返學既, 但我唔想弟弟出去接小慈放學, 於是打左電話返學校同老師請假, 可能呢個星期都唔返學住

冇得返學, 連街市公園我都唔俾去, 直情係唔想弟弟出街, 太高燒喇真係!  我返工前已經吩咐定小慈, no market, no playground, ok?  講到明唔准扭姐姐去街, 叫小慈等我放工返屋企我先同佢出去, 好在小慈都好明白係因為弟弟發燒唔舒服先冇得出街, 完全冇扭計!  乖女

咁, 街都冇得出係屋企做咩好呢?  大家唔駛擔心, 小慈係好多玩具玩既!  我成日都做聖誕老人架麻, 將 d 玩具收埋, 隔一排又再羅番出黎玩就係新玩具一樣

小慈仲厲害, 除左玩玩具, 近排仲做埋電視精 (怕且全港學童都係咁)!   一早起身就問我夠鐘做 Baby First 未?  話好掛住 Harry the Bunny....  我咪教佢睇鐘羅, 支短針指去 8, 長針指去 12 就做 Baby First 架勒, 個衰妹都好快學識, 之後係咁望住個鐘, 又望住個電視機, 夠鐘上映時就歡呼大叫~~~

小慈: "有喇~~  開始喇~~  真係有 Baby First 喎, 媽媽!  睇完 Baby First 一陣就到 Sesame Street 架勒, 仲有 Scooby-Doo, 知唔知?"

真係勁!  好似背左電視台個節目表咁!  一見到個隻 Harry the Bunny 竟然開心到話:

"I love you, Baby First~~~"

駛唔駛咁呀..... 又唔見佢一望到我就同我講 I love you, 媽媽?!  哼

小慈既發音一直都係唔差既, 至少外人都聽得明佢講咩, 唔駛我翻譯, 不過有幾個音唔知點解佢發極都發唔到喎?!  例如:

- "姑媽" 小慈會讀成 "之媽"

- "鎖匙" 就次次都講左 "see saw" (攪到我幾次都誤會左佢想去公園玩搖搖板)

- "銀行" 會讀左 "民航" (不過呢兩個音我會放過佢, 好多大人都讀唔準啦!  遲 d 再糾正佢)

小慈近排又好鍾意著裙, 去邊度都話要著, 但佢有既裙仔真係寥寥無幾, 遲 d 要買多 d 俾佢先! 

一著住條裙就好開心, 仲走去照鏡又要求影相, 我細個有一段時間都好鍾意著裙架, 係大左先 like 著褲, 方便麻

有一日好攪笑, 又係預備出街, 同小慈著左條裙, 佢好 high, 因為我個日都係著裙, 佢話同媽媽一樣就好開心, 跟住轉頭望到爸爸, 就同爸爸講:

"爸爸, 我同媽媽一樣著裙呀, 你有冇著底褲呀?"

嘩哈哈哈~~~~~  笑到我同秋噴飯!!  點解佢無端端會咁講既?  深究之後, 發覺其實佢係想講 "短褲"!

"爸爸, 你有冇著短褲呀?"  :DDDDD

沒有留言:

張貼留言