2009年7月28日 星期二

小慈暑假正式結束

上星期五小慈班主任郭老師打俾我, 話下星期一開始學校有活動週, 主題係 "衛生常識", 教小朋友認識 H1N1, 學習注重個人及環境衛生, 預防染病等等.... 會有一連串既活動, 想問小慈會唔會返足一個星期, 就算唔係, 8月3日 (星期一) 都會正式開學, 分番自己班房上堂咁, 9月就會正式升 K1

之前之所以會間歇性返學, 主要原因係因為學校唔教書麻, 返去只係玩下玩具咁所以返唔返都冇所謂, 既然而家有主題, 咁就梗係要返學啦!  所以, 小慈既悠長暑假結束了~~~

百思不得其解, 小慈已經連續兩日返學都喊了  @.@

星期一, 明明係屋企好地地, 落車仲好開心, 返到學校望晒成間學校都唔見佢個班主任郭老師 / 陳老師就開始眼紅紅勒, 話要同媽媽一齊!  跟住到我同佢換完鞋放低書包佢就要媽媽抱, 我抱住佢一陣再交俾其他老師就即刻喊勒! 

星期二, 一早已經問我今日駛唔駛返學?  我話要呀, 小慈已經扁嘴, 我即刻同佢講:

"返學好開心架喎!  郭老師同陳老師好錫小慈架, 仲有好多小朋友都一齊返學呢!"

講完小慈都冇反應, 之後成程車都冇出過聲, 返到學校, 今日佢班主任陳老師係度當值, 仲諗住冇事啦, 點知連陳老師抱佢都喊, 話要攬住媽媽, 我過左手俾陳老師梗係唔抱番啦, 仲唔即刻 "bye bye 小慈" 跟住閃咩!  越留得耐個衰妹就越扭計!

之後老師打俾我, 話小慈好攪笑, 佢其實係我走左之後冇耐就收左聲, 不過過程係咁既:

老師抱住小慈請佢安靜

小慈: "我要落地, 我想自己坐低呀..."

老師意會小慈既意思係想自己坐埋一邊冷靜下

老師: "咁我幫你抹眼淚啦!"

小慈: "我想一陣間先呀....."

老師話佢好攪笑, 講野好大人, 唔理佢一陣由佢冷靜下又真係自己收左聲, 跟住全日返學都冇野, 仲好開心添!

我都唔知小慈攪咩, 咩事返學要喊咁淒涼先得架?  返學之麻!  之前全港停課 2 星期返番學都冇事, 咩事而家日日要佢返學就攪成咁先?!  唔理佢呀, 越扭計就越要返!  已經唔駛佢適應新學校都攪成咁, 真係.....

沒有留言:

張貼留言