2009年7月2日 星期四

小慈復課了

唔知咩原因, 小慈班主任郭老師打電話黎話學校呢幾日都有十幾個小朋友返學, 小慈同班既都有 5 個, 同組既亦有 1 個同學仔日日都有返, 如果有需要, 小慈都可以返學

不過學校冇學習活動 (即係唔教書), 但時間形式就會同平時一樣, 要著校服, 揹書包, 入學校前會量體溫, 消毒洗手, 1 人玩 1 份玩具, 單向坐, 全日戴口罩, 幾時接放學都冇問題

我就當係一個好消息黎架, 眼見小慈由日日問我駛唔駛返學, 到尋日問我係唔係去迪士尼樂園就知佢開始心散, 日日攬住個枕頭係梳化睇電視, 每日點都要出一轉街先心息..... 不過呢 2 個星期係屋企都有得著既, 就係小慈錫弟弟多左, 仲有英文好左, 日日都要用英文同工人姐姐溝通想唔好都唔得啦  ^^

不過真係估唔到當我將呢個好消息同工人姐姐講時, 佢俾我既反應係佢唔想小慈返學!?!  我仲以為佢唔駛 1 對 2 會減輕左佢既工作量,  點知佢答我已經習慣左, 係屋企唔駛趕住接放學, 仲話 I will miss Grace 添  @.@

真係好奇怪!  Anyway, 小慈點都要返學架啦, 咁辛苦先適應左返學, 冇返一排又唔記得晒咪弊傢伙?!  唔理勒, 返左先算!

好在小慈都生性, 今朝同佢講 d 小朋友好番勒, 要返學勒, 佢都好開心, 仲同我講:

"爸爸媽媽返工, 小慈一個人揹書包返學!"

一入學校見到班主任陳老師, 小慈係飛奔埋去攬住陳老師條頸同佢講:

"我好掛住你呀, 陳老師!"

我係陳老師都即刻溶左... 霖晒~~~ 

衰妹有時係好識氹人開心架 :)

沒有留言:

張貼留言