2009年7月9日 星期四

間歇性返學

由上星期四開始, 轉眼間小慈已經復課 1 星期, 本來仲擔心緊冇返學咁耐, 小慈會唔鍾意返學 or 扭計又攬住我喊咁..... 點知 1 次都冇!!  真係大個女了, 小慈好乖呀, 朝朝早都好合作咁起身返學, 日日都好順灘咁同我 bye bye, 乖到不得了  ^8^

反而係工人姐姐呢個星期明顯變殘, 佢話要趕住湊放學, 弟弟呢個星期傷風又痴身成日要抱, 冇小慈家姐係屋企分散下弟弟既注意力真係辛苦左好多!

呢 d 都唔係大問題, 最令我肉痛既反而係呢個星期落完雨日日出太陽, 今日沙田仲錄得 35 度高溫!!  連酷熱天氣警告都出埋, 湊弟弟出去接小慈放學咪熱瓜我隻肥豬仔?!  3, 4, 5 點真係好熱架喎, 又冇理由叫姐姐搭的士.....

忽發其想, 既然小慈返學唔返學都咁乖, 學校又講到明唔教書, 咁返唔返學都應該冇所謂啦?!  打番學校問下老師咁樣得唔得先!?

老師好好呀, 佢地好明白我既情況. 仲話其實佢地有同小朋友講 H1N1, 小朋友亦明白而家返學情況唔一樣, N1 + K1 會混齡上堂, 暫時唔分享, 要一人一份玩具, 要單向坐仲要坐開 d, 不過遲 d 真正返學就唔可以扭計, 又要同小朋友分享玩具, 小朋友知道晒咁話

於是我就放心勒!  初時仲擔心會俾壞榜樣小慈, 以為可以幾時想返學就返學, 既然佢地係學校都 sense 到同平時返學有分別咁我就易做好多, 而家決定小慈間歇性返學, 淨係返星期二同星期四, 其他時間係屋企同弟弟相處多 d 培養下感情, keep 住耐唔耐要返學等小慈習慣就 ok

暫時決定係咁, 唔 work 到時又再改變策略啦!  我地要返工真係幫唔到幾多

好耐冇曬過相, 平時影影埋埋 post 左上網就算, 係之前爺爺要返鄉下, 叫我曬 d 相俾佢帶番去俾人睇我先曬左 1 次咁大把..... 真係唔想再曬, 小慈出世個時又係狂影狂曬, 填滿左 10 本相簿之後真係唔想再曬相, 冇位放相簿 @.@

我既婆婆, 即係小慈小明既太婆 (我地鄉下叫亞白) 今個月 80 大壽, 於是我就 dick 起心肝曬 d 相寄俾佢睇, 寄之前又順便俾埋我 d 同事睇

估唔到一致好評, 個個都話弟弟好可愛, 讚到佢天上有, 地下冇, 攪到我呢個做呀媽既都沾沾自喜 ^u^

節錄同事朋友們對弟弟既評語:

- 你個仔攣毛架?!

- 好靚仔呀~~ 可以拍 BB 廣告呀~~

- 好肥呀你個仔, 你睇佢個面珠躉脹到成隻老虎狗咁!

- 好抵打呀佢!  好想啜佢一啖!

- 白雪雪成個女仔咁, 快 d 生多個, 下個一定係女!

- 嘩~~ 你睇佢碌脾, 真係好想搣佢呀~~

- 條眉長過對眼, 係聰明仔黎架喎!

- 成個醒目仔咁, 第時一定蝦家姐!

- 好可愛, 好得意呀你個仔! 你睇佢對眼大到!

- 兩個 b 都似爸爸喎! (係啦, 真係唔抵!!)

- 肥仔媽, 你工人湊得好好呀!

多謝晒你地呀~~~ ^^

沒有留言:

張貼留言