2009年7月26日 星期日

小慈學游水 ^^

2008 年暑假, 小慈報名參加香港浸會大學舉辦既親子游泳班, 因為我陀住弟弟唔方便同小慈落水, 於是由爸爸負責同小慈一齊上堂, 我就負責同小慈洗白白, 經過 8 堂既訓練, 證實左小慈係完全唔怕水, 一見到泳池就自己 boom 一聲跳左落水, 真係俾佢嚇餐死, 拿拿聲係水度撈番佢上黎以為佢實大喊啦, 點知係笑到卡卡聲羅.... 咩人黎架?!  第一堂咋, 熱身都未做就攪成咁.... 不過真係估唔到佢咁鍾意水


舊年因為佢得 2 歲 3 個月, 全場最細係佢, 教練講既野佢唔明, 咩吹波波呀, 踢水呀, 小慈都做得麻麻地, 堂堂都攬住爸爸玩水咋!  但賺左既就係無價既親子關係, 成個 course 完左之後小慈已經變左 "痴爸 B", 我幾開心呀 :DDD


機緣巧合, 今年可以同班老友記一齊學游水, 多謝晒搴搴爸爸媽媽既悉心安排, 今日終於上第 1 堂, 天氣仲好好添!  小慈期待左好耐終於有得游水勒~~

上堂之前俾定心理準備小慈, 今次唔係去泳池玩水, 而係去跟教練學游水, 教練叔叔會攬住小慈教游水, 要小慈聽教練話云云..... 小慈都好乖, 我地一直都牙齒當金洗, 小慈應承得過我既野通常都做到既 

今日有搴搴, 熙熙同埋瑤瑤姐姐一齊學游水, 仲有心心姐姐表演飛魚式, 幾個小朋友都好興奮呀!


見到傳聞中既教練, 小慈一 d 都唔驚佢, 仲真係聽足晒佢既吩咐


教練教緊小慈吹波波, 不過小慈吹得太大力, 如果真係游水會好快冇晒氣, 始終都係第 1 堂, 只要小慈唔抗拒, 我就好有信心小慈會學識游水既


戴住泳鏡既小慈好攪笑, 自由活動時仲係池邊玩錫水添!  舊年學游水既記憶又 delete 唔晒喎, 哈~~


沒有留言:

張貼留言