2009年7月5日 星期日

挪亞方舟

機緣巧合之下, 終於有機會去想去左好耐好耐既地方 --  挪亞方舟 ^^

今朝一起身就執野預備出門口, 小慈好少可飲完奶奶就可以即刻出街所以好興奮!  對佢黎講去邊已經冇所謂, 總之係出街就得架勒, 就算係落街市買餸都係開心既, 總之全日只係出一轉街就 OK 唔會再扭, 好乖好攪笑架佢!

不過去方舟之路真係太遙遠, 我地由沙田飛的士去葵青劇院, 再搭單層巴士到馬灣已經用左我地 1 個鐘!  自己去其實冇咩野, 不過要帶埋小慈小明, 又要揹背囊, 又要推車仔, 舟車勞頓, 天氣又焗, 去到已經成身汗得番半條人命......

但係值得既!  方舟真係好宏偉~~~~~  我好感動!!  Amen!


今日都好多人黎參觀


1:1 比例既方舟


在 5000 年前, 憑挪亞一家 8 口用左 120 年既時間做出一隻 3 層高, 長 135 米, 寬 22.5米、高 13.5 米咁大既船坐滿 35,000 種陸上動物


想像下要獅子老虎混埋山羊白兔相安無事咁相處左成 200日, 唔係神蹟係咩?!


呢度環境好靚, 好舒服


弟弟同小慈都好開心, 影相笑嘻嘻 ^^


天氣雖然好焗, 但冇猛烈既陽光已經好好, 至少影相唔會開唔到眼先啦!  仲有一落大雨我地就呢入場館入面玩, 好多野睇呀!


呢個 "多媒體博覽館" 一定要去, 入面有個 180 度環迴影院可以親身感受大洪水既威力 & 了解方舟之迷, 仲有要戴眼鏡睇既 4D 立體影院, 都好好玩


呢個 "幻彩生命廊" 有好多小動物睇, 好似去左海洋公園咁呢


跟住我地又去左" 珍愛地球館", 呢度總共有 15 個展覽區


我地走馬看花咁睇左 d d, 唔同既館入面有好多野睇好多野玩, 不過唔係全部都岩小慈咁細個, 大 d 再黎玩過啦!


呢個 "表演劇場" 小慈玩得最開心, 有得扮佢最愛既 Flamingo, 仲逼我扮豬豬添


同場加映弟弟扮醬爆小白兔, 笑到肚痛


玩左大半日, 弟弟都訓左幾轉


弟弟訓完到小慈訓, 係時候返去喇~~


係柏麗灣搭船出荃灣, 俾小慈見到咁大個沙灘即刻雙眼發光, 拉住我地玩埋先走


開心到飛起既小慈 ^^


等佢地大個 D 一定會再黎呢度, 係基督徒都要到此一遊啦!

沒有留言:

張貼留言