2009年7月7日 星期二

媽媽, 我下次唔敢勒....

小慈 3 歲之後真係乖左好多, 好生性, 好聽話, 而家仲識睇人眉頭眼額添!

近期佢講得最多既係: "媽媽, 我下次唔敢勒, 唔好嬲我呀...."

好多時都只係我冇笑容 or 語氣粗少少 or 縐住條眉, 又或者冇望佢之麻, 都唔係鬧佢佢已經咁講, 攪到我好內疚, 對住佢要打醒十二分精神因為呢個女好敏感呢!

今朝又係, 我換緊衫返工, 小慈眼紅紅咁入黎, 我即刻問佢咩事?!

小慈話: "姐姐嬲我呀..... " (即刻大大滴眼淚流出黎)

我: "係唔係小慈曳曳唔聽話所以姐姐嬲呀?"

小慈: "我洗面...... 跟住姐姐行左去羅.... 唔睬我呀...."

咁岩姐姐行番黎, 我問佢咩事?  工人姐姐話小慈唔肯洗面, 佢想幫小慈但佢唔俾, 姐姐咪行開由得佢自己洗....  啊~~  我都即刻想像到當時既情況, 梗係小慈擰歪面啦!  有時佢會想自己擦牙, 洗面, 著鞋, 本來係好既, 但有時佢既態度好衰, 會搶 / 會避 / 會推開你 / 撥開你隻手咁... 我都有話過佢咁樣冇禮貌

於是我同佢講: "姐姐唔係嬲你, 姐姐想幫小慈洗面丫麻, 你睇下你隻眼仲有眼屎!  你頭先係唔係擰歪面推開姐姐先?  咁樣冇禮貌記唔記得呀?  姐姐好錫你架, 你下次想自己洗面, 你要同姐姐講 " I can do it! " 知唔知呀?  而家快 d 去錫番姐姐, 攬番佢同佢 say sorry 先!"

咁個衰妹先破涕為笑, 小朋友心靈係好弱小, 真係要好小心處理, 從佢既角度出發, 顧及佢既感受.....  而家已經叫做好左 d, 至少唔係咩都擘大喉嚨喊, 但小慈真係好薄皮, 好易流眼淚, 眼紅紅好似好淒涼咁....

今晚又同小慈講 bed time story, 又係指定要睇 First Experiences 既 Going to School, 我真係已經講到曉背

咁我都明白小朋友係重覆又重覆咁學習, 所以只要佢一日肯聽, 我都會繼續講 

我都算醒, 每次都會係同一個故事入面順帶講埋其他野, 例如: 故事入面小朋友返到學校, 咁我就會問小慈 "今日邊個冇返學呀?"

咁小慈就會答: "亨亨, 許樂瑤, 馮英倫同埋陳老師都冇返學!"

我: "點解陳老師冇返學既?  佢係唔係病左呀?"

小慈: "唔係呀, 陳老師去左第二間學校度同其他小朋友上堂呀!" 

我估小慈既意思係陳老師去左第 2 間分校度交流 or 觀課

講完一個故事, 小慈唔夠皮要再聽多一個, 於是我講埋 Moving House, 故事話小朋友要搬屋, 因為屋企唔夠住, 呢個小朋友屋企有爸爸, 媽媽, 哥哥同埋妹妹, 仲有個就黎出世既弟弟, 貓貓 & 狗狗,  我又順帶問埋小慈, 你屋企有咩人呀?

小慈答我: "有爸爸人, 媽媽人, 弟弟人, 姐姐人, 仲有小慈...."

嘩哈哈哈~~~~ 真係笑到我碌地 :)

沒有留言:

張貼留言