2009年7月21日 星期二

天氣

今年第 1 個 8 號風球好不幸地係星期六懸掛, 原本安排左好多節目都因為呢個莫拉菲而取消, 打完風仲繼續有驟雨, 所以都係乖乖地留係屋企啦!

打風都有好處架, 我一日內教識左小慈好多野...

- 學識 1, 3, 8, 9 號風球既標誌

- 學識行雷, 閃電, 天陰, 落雨既標誌

- 抬頭望天知道邊舊雲黑色會落雨

- d 雲郁得好快係好大風

- 識得睇天氣報告

- 打風點解要係玻璃門 & 玻璃窗度貼膠紙打交叉

厲害呢!?!

教曉左小慈睇天氣標誌之後, 佢日日都好關心天氣 

見到個間中天晴但又驟雨既標誌, 小慈問 (係佢未背熟個答案自己未識講之前, 佢係會問好多次既)  咁我照解俾佢聽啦...

我: "呢個標誌有太陽, 有雲, 有落雨痴埋一齊, 代表今日有太陽, 但又會落雨喎!  可能仲會天陰添...."

小慈: "我唔要落雨呀!!  我要去公園呀!"

我: "咁我地向天父祈禱啦!  天父, 今日請你落雨落少少, 出好多好多太陽, 俾小慈可以去公園玩, 奉主名求, 阿門....."

小慈: "唔係呀~~~ 唔要好多好多太陽呀!  1 個夠勒.... "

我: "哈?!  1 個太陽夠拿?  唔要好多太陽呀?"

小慈: "係呀, 1 個太陽夠勒, 太多好熱好曬架!"

我: ".........."

小慈你真係好可愛呀~~~~ ^^

沒有留言:

張貼留言