2009年7月31日 星期五

媽媽, 你毒啞我丫!

今日小慈羅左箱 Lego 出黎玩, 仲好醒咁將 d  Lego 砌左個大階 L, 跟住仲砌埋大階 T 添!  小朋友真係唔聲唔聲就嚇你一驚架呢! 

見佢咁有興趣, 我就教佢砌埋  H, E, F & C, 小慈學得好快呀! 

開心到唱晒歌, 唱 Five Little Monkeys 個樣超爆笑!  之後又將個 Lego 箱放係個嘴前面當回音筒咁自己同自己講野!  跟住同我講:

"媽媽, 你毒啞我丫!"

下?  唱歌唱得咁好聽做咩要毒啞你??  唔通你都覺得自己好嘈?  近期成日講野好大聲?

原來小慈將個 Lego 箱當帽咁笠住自己個頭, 叫我 "篤下" 佢  >0<

"媽媽, 你篤下我丫!"....... 先真...... :DDDDD

沒有留言:

張貼留言