2009年5月9日 星期六

小慈N1旅行

小慈學校今日去假日農場旅行, 爸爸終於有得參加!!


真係冇估到呢間學校會有 2 次旅行, 上次 11 月旅行撞正爸爸既好朋友結婚, 佢要由朝到晚咁幫手做司機, 唔想錯失大好機會認識小慈學校既老師同學, 籮咁大個肚既我都要報名參加!


爸爸上一次好唔開心架, 因為我地盡量都唔想錯失小慈既第一次, 估唔到竟然有機會補償, 所以爸爸今日超開心 ^^


假日農場原來好好玩, 我地已經事先報名參加自製手摝拉麵, 稻草人製作 & 創意焗麵包, 爸爸而家整緊稻草人


3 樣都咁好玩!  小慈極喜歡佢自己整既麵包


場地又大又原始, 一大塊田又有牛又有羊又兔仔真係唔係浪得虛名呢


熱愛淋花的小慈


兔仔好肚餓呀


三色山羊好狼死, 都係唔好餵佢地喇


農場仲有自製好多千秋, 草馬, 小吊籃, 激波船, 阿拉飛氈.... 


磨粟米


全部都係用環保物料製造


呢個飛索好刺激


小慈呢張相好靚女啊~


阿拉飛氈快到有離心力, 但小慈個樣好淡定


小慈既兩個班主任: 陳老師 and 郭老師, 多謝你地平日咁照顧小慈呀 ^8^


我地真係好欣賞呢度又原始又環保


小慈由朝玩到天黑興奮到唔駛瞓晏覺, 終於上到旅遊車先頂唔順瞓左一陣, 返到屋企就精神晒!  極度掛住弟弟又攬又錫, 幾咁肉緊地攬住弟弟個頭, 做媽媽既真係好安慰呀 ^^


你睇小慈


弟弟今日 d 攣毛好攪笑, 呢張相成個八爪魚頭咁呀 


close up 睇真 d


傻笑的肥仔


仲想學人坐, 不過條腰唔夠力就自我摺埋 


全家都玩到又攰又餓, 即刻煮左今朝整個個手摝拉麵黎食


味道唔錯, 小慈食左好多


我真係越黎越鍾意呢間學校, 校園雖然細, 但老師全部都有愛心, 學校又成日舉辦好多活動令到小朋友投入開心咁返學, 真係好難得!

幼稚園既生活應該係快快樂樂咁渡過架麻, 童年應該係愉快無憂既~~

沒有留言:

張貼留言