2009年5月6日 星期三

我要戴口罩呀~~

因為來勢洶洶既豬流感 (已經改名為甲型流感 H1N1, 但都係豬流感個名型 d ), 小慈返學要量體溫之餘仲要全日戴口罩

不過小慈由新年開始咳, 學校已經要求放口罩係書包以備不時之需, 再加上工人姐姐呢幾日病 係屋企戴口罩小慈已經好 "恨", 所以當老師要小慈戴左口罩先可以入課室, 而我又係書包裡面 "變" 左個口罩出黎既時候, 小慈係好驚喜既 @.@

萬萬都估唔到小慈鍾意得個口罩咁緊要!  一早起身牙都未擦已經話:

"我要戴口罩呀~~"

氹佢返到學校先戴, 點知到放學搭火車返到屋企都唔肯除!?! 

平時放學會俾少少零食如: 餅仔, 果仁, 軟糖咁, 俾小慈一路食一路行番返屋企咁架麻, 我咪同佢講,

"食果仁除口罩啦, 好唔好?"

小慈竟然同我講: "唔駛架, 媽媽!"

跟手就拉低個口罩去下巴, 露出個嘴自自在在咁食果仁, 食完又拉番個口罩上去戴住!!!

真係嘆為觀止~~~ 


沒有留言:

張貼留言