2009年5月4日 星期一

弟弟笑出聲

工人姐姐病左, 由少少傷風演變成頭痛發燒, 最後連聲都變埋, 姐姐已經主動日日戴口罩怕傳染俾我兩個小寶貝, 不過有病梗係要睇醫生, 我今日冇返工俾時間姐姐去診所之餘, 我仲湊埋弟弟, 等姐姐休息下

連埋公眾假期, 其實我都已經湊左弟弟幾日架勒!  佢係一個好乖既 BB, 而家飲奶超快, 又定時, 食飽又會瞓一陣, 又唔駛點噯, 瞓左又可以放落床仔唔駛攬住瞓, 瞓醒會叫我, 一埋去床仔問佢咩事已經笑定先, 超級可愛 :DDD 

異性相吸, 弟弟好明顯係鍾意我同工人姐姐抱, 爸爸抱就會扭黎扭去, 不過有時我分身不暇, 弟弟都會將就俾爸爸噯佢瞓, 只係時間要長少少, 算乖, 好易捉到佢想點

弟弟又好鍾意企, 對腳會撐到直一直咁, 有時仲跳高, 好有力!  今日爸爸抱佢企直時, 我路過埋去吱佢隔肋底, 弟弟 "卡" 左一聲咁笑出黎 ^^ 

我好開心呀!!  平時佢笑只係咧嘴笑, 冇聲架, 估唔到今日 "卡" 左一聲!  不過再吱都已經冇聲了, 好珍貴既第一次!


沒有留言:

張貼留言