2009年5月2日 星期六

故事咭

今日公眾假期賦閒在家, 又覺得小慈既語言能力已經到達一個水平, 於是羅左 d 故事咭出黎同小慈講故事!  我將 d 咭分別入左好多個唔同顏色既信封裡面, 請小慈揀信封, 同埋抽出信封入面既故事咭, 小慈表現得好興奮!

講完第 1 個故事, 小慈已經要學我講故事!  嘩~~ 最好不過啦!  我就係想睇下佢既吸收力去到邊麻!  唔錯喎!  講得番 7 成, 至少講到個故事主旨!  跟住仲要我一個接住一個咁講, 講晒咁多隻信封仲要 repeat.... 

"媽媽, 再黎過!"

足足講左 45 分鐘呀!  原來佢可以咁好耐性, 坐定定冇郁過 ^^

瞓醒晏覺, 小慈同我講: "媽媽, 我想睇爸爸個 d 買報紙"

??? 咩話 ??? 

小慈話: " 我想睇爸爸同哥哥個 d 買報紙, 俾錢呀!"

原來小慈想睇故事咭, 爸爸帶哥哥去 7-11 買報紙係其中一個故事內容黎架!  小慈唔記得個 d 叫 "故事咭" 就同我講番個 d 故事主旨, 真係好 cute 呀佢, 亦都代表佢真係好鍾意呢 d 故事 

係岩既時候俾岩既野佢, 引發到佢既興趣, 事半功倍  ^^

沒有留言:

張貼留言