2009年5月5日 星期二

牙仔痕

見弟弟成日食手又俾我地阻止咁凄涼, 於是買左 2 個牙膠俾弟弟咬下


肉緊到佢.....


咬到成身濕晒, 換過件衫又咬過


欲罷不能


未係好識操控對手將牙膠放入口, 都係食手指開心 d


小慈見我同弟弟影相佢又要影


手拖手感情深厚


忍唔住仲要錫啖 ^8^  攬攬錫錫一直都係我既嗜好, 作為我既仔女, 當然不能幸免, 小慈成日都勁錫弟弟 


今晚瞓覺前又係勁啜小慈既時間, 初時小慈都冇咩野, 當我左左右右上上下下錫過一次再 repeat 之際, 小慈用手遮住自己塊面, 其實我已經想笑, 不過繼續啜佢, 連手仔都錫埋, 於是, 小慈出聲勒:

"額頭要黎啜架!"  

聽佢咁講, 我咪繼續錫羅, 小慈又再講多一次, 我又錫....

終於, 小慈 "嘟~~~" 左一聲, 我先意會到佢指用耳探探熱,  係額頭 "嘟~~~" 一聲探熱..... 唔係啜......

噢~~  會錯小慈意添!  不過, 我係唔會認錯既, 而家唔啜更待何時  ^^

沒有留言:

張貼留言