2009年5月15日 星期五

小慈既對答

小慈 26 個月大時我岩岩有左, 唔可以好似以前咁抱住佢坐後座, 於是買左張 car seat 俾佢, 初時仲好擔心佢唔肯坐, 以為小慈習慣一定要我抱, 好在直到而家小慈都好 like 佢張寶座, 好自在咁!  之前只係會專心玩車上面既玩具, 而家大個可能又高左 d, 會留意窗外既風景, 有時會同我講...

"媽媽, 好多正方形呀!"  (原來係指斜坡上面既護土牆)

"Moon 呀~~~  The sky is getting dark 勒"

"可樂車呀~~佢地排隊呀"

"太陽伯伯出黎玩, 好曬呀!  好多塵呀!" (有太陽先會見到車廂入面既塵埃)

"爸爸俾隧道費呀?  呢度係咪停車場呀?"

"出面係唔係好大風呀?"

"點解圍住左既?  係唔係維修呀?" (指住馬路中間既修路處)

今日仲同我講.....

小慈: "媽媽, 你見唔見到好多樹樹呀?  D 樹樹呢, 係雀仔仔既屋企黎架!"

我: "咁 d 雀仔係屋企做咩呀?"

小慈: "係呢, 佢地呢, 係樹樹度訓覺羅!  我地要細細聲唔好嘈醒佢地呀!"

今朝我擦牙時, 小慈同我講: "媽媽, 屙屎屎!"

我: "快 d 去廁所先, 小慈, 忍住!"

小慈: "忍唔住呀, 屙左勒..."

我: "屙左拿?  咁唔緊要啦, 下次再早 d 同媽媽講啦"

小慈: "媽媽, 你冇嬲我呀?"

我: "嬲你咩呀?"

小慈: "我屙左屎屎落褲到, 冇屙去廁所, 你冇嬲我係唔係呀?"

我: "傻豬, 媽媽唔嬲你, 不過下次要早 d 同媽媽講, 咪可以屙屎屎落廁所羅!"

呢幾日小慈個肚仔係有 d 唔舒服, 早兩日老師仲打俾我話小慈係學校賴屎添!  明明個朝已經係屋企去左大便先返學, 點知去完仲可以再去?  仲要有 d 似肚瀉攪到要洗 pat pat

放學時問番小慈, 佢都話今日係 "妙姐" 同佢洗 pat pat, 問佢妙姐係唔係戴眼鏡架?  小慈仲識講妙姐戴眼鏡, 短頭髮, 玉姐長頭髮冇戴眼鏡!  小慈學校 d 姐姐超級錫小朋友, 有時 d 小朋友仲放肆到指定某位姐姐服侍佢, 同佢地去廁所!  咁都得  @.@

其實我好窩心, 小慈好介意我既感覺, 亦對我既教誨好入腦, 不枉我平時不厭其煩, 講完又講咁教佢, 真係好 work , 希望小慈 3 歲前建立好常規, 做個有規有舉有禮貌有家教既小朋友 ^^

德智體群美, 德育我放好重位置, 因為 3 歲定 80, 之後好難改變啦~

沒有留言:

張貼留言