2009年5月27日 星期三

又黎?!?

放左幾日假係屋企, 懶懶地尋日已經冇送小慈返學, 今朝仲懶到唔起身等秋秋攪掂小慈一齊出門口, 仲以為小慈見唔到我就會唔扭我, 點知臨出門口時......

小慈: "爸爸, 駛唔駛等埋媽媽呀?"

爸爸: "媽媽仲訓緊覺呀, 我地要安靜 d, 出門口勒"

小慈: "今日邊個同我返學呀?  係唔係爸爸渣車呀?"

爸爸: "係呀, 爸爸渣車呀, 姐姐送小慈返學"

小慈: "下? 又黎?!?"

爸爸: "........."

秋秋話, 當時真係唔識俾反應佢, 話小慈用詞真係用得太貼切!  仲好話我連出門口同個女返學都懶喎!  哼!  我梗係有我既理由架啦!

自從搬左個玩具櫃去門口, 又執過 d 玩具擺位之後, 小慈而家羅玩具玩好得心應手, 自己想羅咩就羅咩, 不過玩之前都係會問下我先, 好乖咁 ^^

近期更非常鍾意玩泥膠, 一起身已經要玩, 以前只係識將泥膠搓波波, 壓扁, 切碎, 而家已經識加入想像遊戲, 今朝就煮左餐飯俾我食, 叫我渣住個杯, 佢 "不" 俾我, 我問佢呢 d 咩黎架?

小慈: "呢 d 係好辣既奶奶豬肉通粉!"

我: "係唔係即係忌廉肉碎通粉呀?"

小慈: "唔係呀, 呢 d 係奶奶黎架!  呢 d 係豬肉, 呢 d 係通粉!  辣架喎!  食完要飲水, 知唔知道?"

我仲以為小慈講錯左想糾正佢, 點知原來佢真係堅持通粉要用奶奶黎煮, 仲要係辣既添!  真係唔可以睇少佢, 可能將來真係有呢味菜都未定 :DDDD

跟住, 小慈要我將泥膠搓成一個大波波, 佢就將 d 眼耳口鼻砌上個大泥膠上面, 你地睇下幾得意



影完相小慈先話佢漏左個鼻!!

沒有留言:

張貼留言