2009年5月10日 星期日

兩子之母的母親節

今日係母親節, 小慈送左好多禮物俾我, 其中包括 1 個相架, 小慈有幫手貼貼紙裝飾, 相架入面既相係上次去旅行老師影架, 好有心思!


1 張母親節咭


小慈有份填顏色


令我最開心既係, 一早小慈就同我講:

"母親節快樂~~ 媽媽, 我愛你!"

 又唱: "I love Mummy, Mummy loves me~~"

"我愛我的媽媽, 媽媽真偉大~~ 媽媽教我努力, 做個好乖乖~~

媽媽~~ 媽媽~~ 我要做個好乖乖~~ "

真係好驚喜呀!  點解小慈會知今日係母親節既呢?!  開心死我了 ^^

當然係學校教佢啦, d 手作仔都係學校安排既, 但唱歌真係今日先聽到佢唱架!  平時佢係學校學左咩歌都會好快唱到俾我聽, 呢首 I love Mummy 真係第 1 次!  仲要咁應節, very good!


多左呢隻豬, 今個母親節我已經榮升兩子之母, 感恩 ^^ 


只要兩個小寶貝健康快樂, 做個好乖乖, 就真係日日都係母親節!


今年有 3 個孫幫大母親嫲嫲慶祝, 一家 9 口約埋一齊去太子一間泰國菜館食自助餐, 嫲嫲最開心就係抱住小明, 果然家族入面邊個最細就最錫邊個


昊昊都好錫小明, 寧願飯都唔食咁撩佢玩, 小明你好幸福呀!


兩表姐弟今日好開心


一齊豬嘴


一齊玩咋死真係笑瓜我地班大人


一家人最緊要身體健康!


母親節快樂 :)

沒有留言:

張貼留言