2009年5月24日 星期日

小慈第 1 次去髮型屋

由細到大, 小慈都好少頭髮, 就算我幫佢剪都係修下前面 d 陰唔好插眼, 後面 d 頭髮我從來都唔敢剪幫佢留長, 不過同 d 媽媽朋友傾開, 佢地反而話剪晒 d BB 毛先會刺激生長生 d 濃密 d 既頭髮出黎!  眼見小慈 3 年黎 d 頭髮都冇咩起色, 姑且試下出去俾人剪睇下好唔好 d 


第一次去髮型屋既小慈出奇地乖, 坐定定郁都唔郁任剪


不過有偷睇


用一個好特別既風筒幫小慈吹頭, 完成~~~


成個過程都唔駛 5 分鐘, 我由頭望到尾, 我真係睇唔出髮型師剪既同我剪既有咩分別.....  

可能小慈 d 毛仔剪黎剪去都係咁上下, 所以下次呢 $50 都可以慳番!  

今次當係難得既經驗, 再一次證實小慈係一個好聽話既小朋友 ^^

沒有留言:

張貼留言