2009年5月21日 星期四

咩黎架? 新架?

雖然尋日先搭完飛機, 今日都係一切如常咁要小慈返學, 幾怕小慈今朝又問我係唔係去沙灘呀?!  好在, 小慈係問我: "今日係唔係要返學呀?"

梗係要小慈返學啦, 佢唔返學我邊有時間係屋企執下野, 仲去血拼咁呢 ^^

厲害呀!  我今日清理左 2 個行李箱, 洗晒 d 衫, 執好晒 2 個衣櫃幫全家人換季, 又整理好小慈個玩具櫃, 收埋一 d 小慈已經唔玩但遲 d 弟弟會岩玩既玩具, 又羅番 d 小慈應該岩玩既玩具出黎 (例如姑媽舊年小慈 2 歲生日時送既 Dora Laptop), 跟住又羅番 d 碗仔, 小匙羹出黎預備弟弟開始食固體食物時用..... 執好間屋, 我仲有時間出去一田大減價掃貨呢  :)

今日唔駛搶奶粉, 所以行得好他條, 買左隻潛水錶俾秋秋, 佢隻戴左 10 年有多, 我人生第 1 次碌咭買俾佢既 GUESS 正式宣佈瓜柴, 好傷心.....  跟住仲有買左個 $96 既熨斗 & $69 既防 UV 超輕雨傘, 經濟實惠 ^^

大包小包咁返屋企, 秋秋好 like 隻錶因為真係好輕!  仲好俾面咁即刻戴住 :)  獵犬小慈即刻察覺有異樣, 指住爸爸隻手問:

"咩黎架? 新架? 黑色既? 係唔係媽媽買架?"

又指住 d 玩具問:

"咩黎架? 新架? 係唔係媽媽買架?"

成晚都好似播音機咁, 淨係講呢幾句, 真係俾佢笑死!

唉~~ 去沙巴浸濕左部相機, 搶救無效要買過部.... 一定要買啦, 小慈小明咁得意日日都咁多攪笑野一定要影低架!  試機中....... 依?!  第一次用傻瓜機有景深效果喎


不過影室內就一般, 阿仔靚仔撘救


弟弟個肉緊牙痕樣羅番唔少分


兩個一齊坐住 Bingo, 差 d 就攪出狗命


偷影到弟弟鍾意摸住耳仔瞓覺


沒有留言:

張貼留言