2014年8月24日 星期日

暑假齊齊@新加坡 Day 5

一早換晒泳衣, 因為我地要去玩水呀!


Adventure Cove Water Park


扮同海豚一齊游水


一入場已經受到職員熱烈歡迎, 佢地仲俾左個驚喜我 -- 親親海豚做緊特價 $50 / 一個人可以同海豚玩 40 分鐘, 我聽完簡直雙眼發光, 去呀!  去呀!!  即刻去呀!!


特價既野真係講唔埋, 弟弟唔夠高冇得玩, 而有限時間內只能安排 5 個位俾我地, 最少要有一個大人陪住, 於是我就一個拖住小慈, 熙熙, 心心同埋搴搴去探海豚喇~


我地呢條海豚叫 Rong Rong, 三歲, 男仔, 摸佢既感覺真係好特別, 好滑既肉既感覺


海豚唔識聽人講野, 全靠動作指令, 所以我地唔可以隨便亂郁


小慈初初話唔想錫 Rong Rong, 我話你當佢係屋企條鯊魚公仔, 佢唔會郁唔會咬你既


於是~~  好叻呀, 小慈!  克服心理障礙錫左 Rong Rong 一啖, 仲話佢咸咸地 ^^


拋個好重既圈出去, Rong Rong 係會執番黎俾你既  :)


好難忘既體驗, 我真係好開心!  好想同 Rong Rong 一齊游水添  ^^


雖然弟弟唔夠高親親海豚, 可能係水深怕危險, 不過佢係 Adventure Cove 都好開心, 爸爸話佢玩水族館激流都玩左好耐, 坐住個水泡睇魚又玩射水槍, 轉頭就去跳浪, 仲玩 Tree House 玩左廿幾三十次, 開心到完全唔記得左我


就係呢個 Tree House, 爬上爬落玩到唔想停


非常快手沖完涼食午餐就去 S.E.A Aquarium, 嘩~~~  鯊魚呀!!!


今日係星期六, 明顯多左好多人


一入場見到隻 1:1 駱駝..... 依?  呢度唔係水族館黎架咩?


仲有非洲鼓, 打兩野唔好徙


挪亞方舟都有???!!  啊~  係海盜船至真


落到底層終於有魚既野喇


呢個先係正門


太似海洋公園個水族館, 小慈小明麻麻地, 都係一個睇字


腳下有鯊魚


餵飼時間


觸摸池


最鍾意睇呢個電腦, 有晒全個館所有魚既介紹


有部族既捉魚方法係咁, 真係技術高超呀!


呢條魔鬼魚個樣真係好得意


佢個名好好聽 -- 馬賽克水母


沼澤低窪地區盛產大肉蟹  :P


Photo taken by Grace Kwok


蜘蛛蟹呀


小明幾渺小


果然大左就走晒樣




行左一個鐘就行晒個水族館, 太藍又冷氣咁, 為免瞓著都係出去行下街啦


天氣好好呀


爸爸買左自己細個最鍾意食既野請小慈小明食


我地呢幾日都係以的士出入, 真係咩車都可以做的士, 今日我地好幸運地坐到 Benz ^^


轉酒店, 最後一晚住近市區既 Oasia


酒店房好細,  $1183 港紙一晚咋喎,  算係咁啦


最鍾意見到佢地玩, 開心咁笑 ^^


31 樓望到泳池


包車去 Gardens by the Bay, 上年黎既時候係朝早行左 OCBC Skyway, 夜晚既感覺好唔同呀


呢位小朋友瞓左


好辛苦先整得醒佢就要抱抱


呢度係 Flower Dome


燈光不足又冇水牌介紹, 好多都唔知咩花黎, 不過我識呢 D 係蘭花


走散前影張大合照先


幾位小朋友係度植樹


我地去左 Cloud Forest


熙熙爸爸 good take!


好高呀呢度, 條橋穿洞架


離遠望住激光 show, 一晚有兩場


好靚啊~~


遠眺摩天輪


小明最鍾意呢個 Otters crossing, 差 D 想停低睇佢地出沒


晚餐食 Satay by the Bay, 好似大排檔呀呢度, 好有特色


你睇 D 串燒正到!!


好好味呀 ^^


呢度真係好靚呀~~  不過小朋友興趣好細


出一身汗再加成身沙嗲味, 最舒服梗係沖個涼啦!  呢兩父女呢係衣櫃入面吹頭, 笑死我喇!!


沒有留言:

張貼留言