2014年8月22日 星期五

暑假齊齊@新加坡 Day 3

天朗氣清, 梗係要門口影番張相留念啦


1 2 3 跳


間酒店真係好得意好靚!  呢個美好印象相信會令小慈小明記住好多年吧 ^^


早餐竟然有楊桃食小明勁開心!  食完先驚覺餐廳冇 refill, 原來食左人地個 display @.@


小丑 Lego 人個樣開心好多, 如果拋埋波同表演魔術就仲正  :)


準備再闖 Legoland 之際, 4 位小朋友發現條虫係地下爬都笑成咁, 可想而知佢地真係幾開心, 有咩好得過爸爸媽媽見到你地暢快地笑  :)


玩分類遊戲, 排好晒就逼人買野既 sales, Big Shop 快 D 請佢地啦 :)


今日時間無多 1:00 pm 要 check out, 我地決定玩埋尋日未玩既野, 目標要玩晒 Legoland 所有遊戲!  YES!!!


外表好型既佢其實係咖啡杯黎, 轉到頭暈呀!


排隊玩過山車, 小慈好自豪自己高過 120cm 可以一個人玩遊戲, 小明高過 100cm 好多遊戲先玩到 ^^


天氣真係好熱, 呢兩把叉電風扇吸引左好多艷羨目光


太熱!  決定要去濕身!!


有型有款


最鍾意按呢個 water bomb


一掂水就癲晒既小明終於成頭濕晒


開心得佢


Hi, Einstein!!


魚尾獅 Hello!


堅持要搭火車既小明


尋日突然行雷閃電好多遊戲暫停, 今日終於有得玩喇


呢個遊戲非常消耗體力, 要 PUMP 架車先會行


我地準備去玩青蛙跳


一見到動物就會自動黐埋去叫影相既小明


唔該車我返酒店啦!


唔夠時間喇!  最後玩埋船仔, 今日冇咩人好多遊戲唔駛排隊已經好好, 畢竟我地今朝只係玩得 2 個鐘


依?  咩黎架?


佢個樣真係超得意呀!  神真係好幽默 ^^


我地一離開 Legoland 坐私家車去聖淘沙就狂風雷暴落大雨喇!!!  多謝天父保守看顧!!


出面仲落緊雨, 我地呢兩晚住 Hard Rock, 兩張大床仲有張子母床, 休息下先


爭取時間周圍行


去到邊都有麥當勞, 不過呢度杯雪糕要 $3 坡紙, 好貴呀!


遊客區, 好多地方影相




七彩魚尾獅個樣勁攪笑


終於停雨, 我地可以出發去下一站喇!


搭捷運


只係 4 個站不斷循環


Da La~~~~  我地玩揸車呀!!


每玩一樣新遊戲前第一時間度高.... 呢個規矩即係點呢?  夠 110 cm 不過未夠 6 歲冇得自己揸車, 點算好呀, 小明?


好在, 有得親子一齊玩既, 小明扮住小慈家長平衡下心理先 >v<


好緊張呀!  我地去 skyride 喇~


架吊車唔會停, 你要把握機會鬥快上車坐定定, 好刺激


腳仔吊吊 FING, 請緊穿拖鞋 ^^


好多人, 我地排隊等羅頭盔


呢款頭盔真係好蝦人戴


4 位識揸車既爸爸, 呢 D 碎料啦~


準備出發!


小慈揸得好好呀!


$65 坡紙任玩 10 次, 我地決定 3 次俾小慈, 3 次俾爸爸/媽媽, 3 次俾小明親子, 佢隻手仔未夠力拉唔實個 Break, 本來最後一次想俾佢自己試下既, 最後都係俾左小慈


衝線喇~~


我都覺得好好玩


秋秋都好開心


玩完好口渴, 終於係便利店買到新加坡獨有既 5 色益多!!!


$3.2 坡紙 5 支, 我覺得橙味最夾, 小明最愛青蘋果, 小慈鍾意士多啤梨, 提子味似藥水最難飲


好肚餓!  我地搭捷運去 Vivo City 大食代醫肚


串燒好好味!


最普通既牛腩麵被兩姐弟極速掃清, 我就試福建炒蝦麵, 秋秋話真係有鄉下既味道喎 ^^


去超級市場都係一個重點節目黎架!  我地去買手信同埋早餐


呢包 7D 芒果乾對我地有特別含意架  >v<


好攰!  今日過度刺激 + 體力過份消耗, 早抖~~

沒有留言:

張貼留言