2014年8月18日 星期一

劉明叔叔

嘻嘻~~  我地當然唔會無端端上山頂啦, 事源係劉明叔叔廣邀好友去佢屋企歡聚, 於是我地順便上山頂走一轉 :)   小明最鍾意劉明叔叔屋企既動物


特別托兒服務, 辛苦晒 Benson & 曦曦哥哥陪打機


暑假試酒會正式開始, 今日支紅酒有 6L, 小明過去襯一襯更加顯得巨大


小朋友都有特飲 -- 雜果賓治, 呢 set 杯真係經典, 我媽媽以前都有一套 ^^


呢兩盆小吃勁岩我, 土耳其無花果乾好味到不得了!!!


呢杯係 檸檬 + 7 喜 + XO, 好味到醉左你都唔知發生咩事


美食已經預備好, 呢度只係冷盆:
刺身船, 日式牡丹蝦刺身, 泰式虎尾蝦刺身, 咸水牛脷, 醉鮑魚, 醉鴨舌, 日式半熟味蛋, 意大利帕爾瑪火腿蜜瓜, 什果沙律一盆, 什錦芝士併盤.... 真係睇番都流口水!!


Main Course 仲包括:
日式海鮮炒烏冬, 咖哩牛腩配蒜蓉包, 黑椒5星澳洲肉眼扒, 上湯菜心再配粟米脆肉瓜秋葵, 脆香腐皮蝦卷, 丹麥肉丸, 日式煎餃子...... 真係飽到行唔郁  :D

 

俾大大既掌聲我地兩位大廚 Kelvin & Patrick!!!!!!  真係超勁!!!


大合照梗係唔少得啦~~


多謝劉明叔叔割愛, 俾小慈小明又食又擰咁返屋企


天光玩到天黑, 小朋友上車就瞓係好正常既事 ^^


今晚真係好開心!!  打攪晒劉明哥佩思姐!!  我地當然想 encore 啦~~  嘻嘻 ^^

沒有留言:

張貼留言