2014年8月20日 星期三

暑假齊齊@新加坡

呵呵哈哈~  上一次我地班媽咪自組去曼谷旅行勁好玩又開心, 於是今次金牌導遊 & 領隊挑戰高難度, 自組親子旅行團 ^^  又俾我地 BID 到平機票去好好玩既新加坡, 一家4口機票連稅 $8017, 仲要係暑假喎, 勁抵呀!!!

今日就係出發既大喜日子, 一家人 1 個背囊, 1 個 24" 喼, 1 個 28" 喼, 寄艙 30KG, 好輕鬆就上機喇 ^^


由 5 月等到而家, 小慈小明要儲夠 100 個貼紙先有得去旅行, 真係等到頸都長


為重視我地今敞旅程, 特別訂製刻名波衫, Young Man & Yunn Chee + 生日日期, 係咪好正先!


10 個小朋友一齊著先最震撼呀!!!


Check in 完一齊食早餐等上飛機, 小慈小明最岩同冬晴 and 柏苗玩, 大家都係兩姐弟


平機票既唔好處就係要去好遠好遠既地方登機


遠到要搭接駁巴士


飛機細細隻, 天朗氣清藍天白雲登機都特別舒服


平飛機梗係冇飛機餐啦, 好在有杯雪糕食下, 又有 iPad 玩下分散左注意力


話咁快就到新加坡


興奮既心情不言而喻


搭扶手電梯都開心過人


等行李都自 high


人齊喇, 出發~~~~~~~~


等緊專車接送, 係時候食個 Tea, 咖央多好好味


Book 左 4 架大私家車由 Changi 機場去馬來西亞 Legoland, 貪佢方便唔駛落車過關, 費用 $145 坡紙


車程大約 2.5 小時, 兩姐弟玩到癲晒


金牌導遊 Bessy 姨姨既細心安排, 中途食左晚飯先


好有風味, 好多烏蠅  >v<   x_X


2 張大枱先坐得曬我地 10 大 10 小  :)


Yeah!!  終於到 Legoland Hotel  :)


好靚呀呢度!!!


淨係個 Lobby 已經咁多野玩, 小明走到唔見左


勁 High


仲有小明最鍾意既龍~~~


Check in 完可以上房, 張匙卡都咁靚 ^^  酒店有 package, 3 日兩夜包 2 日早餐, Water park and Legoland 兩日任玩套票, 馬幣 $2312 為起港紙 $5800 都幾貴架, 不過迪迪尼都差不多就算啦  :P


搭 Lift 上房一關門就播 YMCA, 笑到弟弟 CC 下即刻跟住唱迷你兵團 version


邊間房係我地架?


就係呢間喇!!  我地揀左 Kingdom, 因為兩姐弟都唔鍾意海盜又唔鍾意木乃伊, 唯有扮士兵啦!  上下格床再加子母床真係好正


爸爸媽媽既 King's Size Bed 係另外一邊


房入面仲有尋寶箱


要開寶箱就要答中所有問題


兩三下手腳就攪掂左!!  寶箱梗係有寶藏啦, Lego 玩具 3 包 ^^


配件太細我唔俾佢地開住, 房入面都有 Lego 玩


特備驚喜節目!  冬晴爸爸於馬來西亞既同事 TT 先生, 知道我地咁大班人黎玩, 專車接載我地出去食宵夜, 好有 face 呀~~~~~~~  ^^


真係要咁大架車先載到我地咁多人, 好有旅行團 feel 呀!!


去飲拉茶, 食印度薄餅


真係由印度師傅處理, 好正宗呀!!!


TT 好客氣, 叫到成枱都係野食


咩薄餅都有, 我好鍾意食香蕉 and 脆薄餅


小明搶左我杯拉茶黎飲, 攪到我要再叫一杯


好飽呀!!!  專車返到酒店已經 10:30 pm, 兩姐弟唔知太興奮定飲左拉茶瞓唔著攪到 12:15 am 先瞓, 攰 C 佢呀媽我呀.....

沒有留言:

張貼留言