2014年8月21日 星期四

暑假齊齊@新加坡 Day 2

夜一夜先瞓, 好在都可以瞓到 8:00am 先落去食早餐, 爽呀!  間餐廳好有特色, 貫徹 Lego 特色


小明實在太鍾意佢把劍, 去到邊都帶住


早餐都好多選擇, 仲望住 Legoland 黎食, 好正呀!


食飽飽又可以去 Lobby 玩, 非常安全!  小朋友有小朋友玩, 大人繼續嘆早餐 ^^


天氣實在太好, 我地決定去 Water Park 玩先, 東南亞地區話落雨就落雨麻~  Water Park 外觀好似好細, 入面好多野玩, 好想再去多次 ^^


等人齊時梗係影住相先啦


開心到彈起既小朋友


我地咁多人真係好震撼  ^^  Make a "L" for Legoland


酒店同樂園只係一條巷仔之隔, 帶條毛巾去玩, 玩完包住條毛巾返酒店沖涼, 正到爆呀!!


嘩~~  好靚呀呢度!!!  勁多條滑梯, 高過 110cm 小明全部玩得!!


呢條 Lego 激流最受小朋友歡迎


游完水特別肚餓, 我地去 Legoland 上面既 food court 食午餐, 行幾級就到非常方便!  我地舊年都係幫襯呢間, 估唔到今年仲係度, D 雞賣到冇晒好好生意添!


呢度係我地經常既集合地點, 成班小朋友又開心到彈起


無人既 Legoland 門口, 真係估唔到啦


一入場就見到 Lego 人, 佢笑得好衰羅


第一時間去揸車, 小明終於夠高玩, 唔駛去 BB 組


Blue Cars go first!


小明都揸得算係咁, 係過彎唔識得兜開少少炒左埋路邊卡住左要搵人求救


小朋友去玩, 家長只係係度...... 等


周圍都係恐龍, 小明好開心


呢個恐龍遊戲是日定期維修, 緣慳一面


好想買呢幾款恐龍, 點知 Lego shop 話冇  @.@


同冬晴柏苗一齊睇 4D Movies


真係好有效果, 睇完成頭濕晒


估都估唔到 Legoland 暑假尾係冇人既, 4 位小朋友包火車


Old McDonald had a farm, yi ya yi ya o


獅子張開大口, 小明張開細口


舊年跟團太少時間玩又多人, 每個遊戲至少都排 1 個鐘頭隊 @.@  今次黎感覺好新鮮因為有好多 area 我地冇去過  >.<


愛動物的小明摸住兔仔特別溫柔


中計!  呢個遊戲係要自己拉繩上去放手跣番落黎再拉番自己上去, 手動跳樓機..... 手無搏雞之力既我玩完真係想 C....... 小明既表情動作完全道出我既心聲


小慈今年好勇敢, 佢話要玩晒所有機動遊戲挑戰膽量


好靚既城堡呀!


所有野都係 Lego 砌好有心思


挑戰過山車


小明叫佢做媽媽龍


媽媽龍收埋好多寶藏


仲有條 BB 龍返緊學


呢架 BB 龍過山車真係爽, 因為冇人, 我地一埋站同控制員講 "One more time!"  完全唔駛落車按一下制就俾我地玩多次, YEAH!


好玩呀!


好好笑, 呢個小小世界係互動既, 旁邊有得按鈕 D Lego 就會識郁同講野


我地間 Legoland Hotel 呀!  玩具一樣


買唔到恐龍 Lego, 小明好想要呢隻, 爸爸話影低佢個樣返屋企自己用零件砌都得啦!  於是小明好乖咁放低左


 6:00pm 天都未黑 Legoland 就要關門, 好唔捨得走, 好在聽朝仲有時間黎多轉!


非常早食晚餐, Food Court 呢間泰國餐廳幾好食, 不過我地枱枱都叫菠蘿炒飯, 係得我地早叫有原隻菠蘿上枱, 其他得碟頭因為餐廳唔夠菠蘿  >v<


食完飯仲有時間行下小小超級市場買下手信零食.  呢款 KitKat 甜筒好新奇呀!


成班小朋友返酒店玩篤波 ^^  鳴謝搴爸去旅行都帶埋玩具


小明志在一插篤穿個波, 狼 C 得佢被罰停賽冇得玩, 自己臉皮厚厚走去砌 Lego 樣


三個哥哥努力起圍牆, 細佬們坐享其成


驚喜!  有人扭汽球, 小朋友們即刻排晒隊


點會估到一個海盜會識扭汽球先, 氹得小朋友勁開心


沒有留言:

張貼留言